کاشت طبیعی ابرو

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره ی هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.اما ابروهای نازک دیگر جذابیتی ندارد  و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه عموم قرار گرفته است.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مطلابی را در خصوص کاشت طبیعی ابرو و….. را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

دلایل و عوامل ریزش ابرو

دلایل و عوامل ریزش ابرو

بیماری هایی همچون تغییرات در هورمون ها،کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن در بدن و همچنین اختلالات تیروئیدی ممکن است سبب ریزش موی ابرو بشود.امروزه متخصصان به این نتیجه رسیده اند که بیشترین دلیل ریزش ابرو به دلیل اختلالات تیروئیدی می باشد.

همچنین مواردی مانند اختلالات رفتاری،سرطان ها و مراحل شیمی درمانی،عوامل فیزیکی مانند تصادفات و صدمات جسمی،بالا رفتن سن و  ایجاد حساسیت ها همگی جزئی از عوامل ریزش ابرو می باشد.

 

ابرو ها چه ویژگی هایی دارند؟

جهت رشد موی ابروها یکی از ویژگی های ابرو می باشد،که در کاشت ابرو طبیعی باید به آن دقت شود.همچنین زاویه قرارگیری ابروها بدین صورت است که رشد گرافت های آن به صورت زاویه دار می باشد تا مو بر روی صورت به درستی بخوابد.پس کاشت ابروتفاوت های با کاشت مو دارد.علاوه بر این موی ابرو به صورت تکی رشد می کند اما موی سر از دسته های چند تایی تشکیل شده است.

 

تمامی این نکات باعث می شود که کاشت ابرونیاز به مهارت و دقت خاصی داشته باشد.به همین دلیل قبل  از شروع کاشت ابرو تمامی این نکات در نظرگرفته می شود.

کاشت طبیعی ابرو چیست؟
کاشت طبیعی ابرو چیست؟

یکی از راه حل هایی که باعث می شود ابروهایتان پر پشت و زیبا بشود کاشت ابروی طبیعی می باشد. قوانین کاشت ابرو طبیعی مانند کاشت مو می باشد با این تفاوت که در کاشت ابرو نیاز به دقت و ظرافت های بالایی می باشد به همین دلیل است که در انتخاب کلینیک تخصصی برای انجام کاشت ابرو باید دقت بالایی در نظر گرفته شود.

به طور کلی  کاشت ابروی طبیعی  به فرآیندی گفته می شود که ابتدا موها را از کناره های گوش برداشت می کنند و در امتداد ابروهای فرد کاشته می شود.که پس از چند روز موهای ابروی کاشته شده ریزش پیدا می کنند و حدود 3 الی 4 ماه موهای جدید شروع به رشد میکند و در نهایت در طول 9 ماه پس از کاشت ابرو رشد موهای ابرو تکمیل می شود.

ویژگی های کاشت طبیعی ابرو
ویژگی های کاشت طبیعی ابرو

کاشت ابرو ویژگی هایی دارد که عبارتنداز:

یکی از مهمترین ویژگی های ابرو جهت رشد موی آن است که به طور کلی ابروها از 3 بخش سر، تنه و دم تشکیل شده است که در هر قسمت آن جهت رشد مو متفاوت است.هنگام کاشت ابرو متخصصین بر اساس جهت قرارگیری مو باید کاشت را انجام بدهند.

یکی دیگر از ویژگی های ابرو زاویه رشد موی آن می باشد.زاویه قرارگیری موی ابرو متفاوت با زاویه صورت است به صورتی که ابروها بر روی صورت می خوابد.بهترین نوع مو برای پیوند زدن به ابرو موهای پشت گوش می باشد که زاویه آن ها با زاویه ابرو مطابقت دارد.علاوه بر این متخصصان در هنگام کاشت ابروگرافت های مو را با زاویه نسبت به پوست خواهند کاشت تا ظاهری طبیعی داشته باشند.

کاشت ابرو روی تتو

اگر از تتو ابروهایتان راضی هستید، توصیه می‌کنیم تتوی ابرو را ریمو نکنید و کاشت ابرو را روی ابروهای تتو شده انجام دهید.با این کار ظاهر ابروهایتان پرپشت‌تر و طبیعی‌تر جلوه خواهد کرد..

مدتی پس از کاشت ابرو موهای ابرو شروع به ریزش و مجدد شروع به رشد میکند.نکته‌ی مثبت این است که وقتی ابروی شما تتو دارد،به واسطه ی تتو،جاهای خالی ابرو پس از ریزش دیده نمی‌شود و چهره از حالت طبیعی خارج نمی شود

نکته‌ی مثبت دیگر کاشت ابرو روی ابروهای تاتو شده این است که اگر فرم تاتوی ابرویتان مورد پسندتان باشد، پزشک می‌تواند روی همان الگو کاشت ابرو را انجام دهد و نیازی به طراحی مدل ابروی جدید یا پاک کردن تاتوی ابرو نیست.

اما اگر از تتو ابروهایتان راضی نبودین، این مسئله را باید با تکنسین خود در میان بگذارید.در چنین مواقعی قبل از کاشت ابرو، ابتدا باید تاتو را ریمو کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *