نتیجه کاشت ابرو پس از یک سال

کاشت ابرو با خواب طبیعی بهترین انتخاب برای پرکردن ابروهای شماست. ابرو یکی از قسمت هایی است که زیبایی افراد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. پس از آن بسیاری از افرادی که ابروهایشان بر اثر عوامل و شرایط مختلف نازک شده است اقدام به تقویت ابروهای خود می کنند. نتیجه کاشت ابرو پس از یک سال سوالی است که فکر بسیاری از شما را مشغول می کند. ما در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.

نتیجه کاشت ابرو پس از یک سال

روش های زیادی برای کاشت ابرو وجود دارد که روش درمانی در همه آنها استفاده از فولیکول های جدید و افزایش تراکم موهای ابرو است. لایه ای از پوست که ابتدا قرمز است و پس از چند روز خشک می شود در ناحیه کاشت ابرو دیده می شود. از طرفی موهای کاشته شده پس از چند هفته می ریزند.

شما لازم نیست نگران باشید. زیرا این یک مشکل طبیعی است و باعث می شود ابروهای جدید قوی تر و حجیم تر شوند.اگر کاشت ابرو طبیعی به خوبی و با روش مناسب برای شما انجام شود بین 6 ماه تا 1 سال نتیجه نهایی و مطلوب را خواهید دید.

مزایای کاشت ابرو

  • نتیجه این عمل بسیار زیباتر و طبیعی تر از خالکوبی و هاشور است.
  • رشد موهای ابرو با تراکم بیشتر.
  • طراحی ابرو مناسب فرم هندسی صورت.
  • بسته شدن عیوب و زخم در ناحیه ابرو.
  • ماندگاری و طبیعی بودن ابرو پس از ترمیم.

 

روش های کاشت ابرو

1- کاشت ابرو با روش FUT

کاشت ابرو FUT روشی است که در آن فولیکول های مو با بخشی از بافت پوست جدا شده و به ناحیه گیرنده منتقل می شود. این روش به صورت جراحی با کمک تیغه جراحی انجام می شود. کاشت ابرو به این صورت انجام می شود که ابتدا یک بافت نواری از پوست ابرو که در آن کاشت ابرو انجام می شود با کمک چاقوی جراحی برداشته و کنار می گذارند. سپس با برداشتن دستمال از پوست از محلی که ابرو متراکم است، کاشت ابرو طبیعی انجام می شود.

این بافت نیز به صورت نواری با کمک چاقوی جراحی برداشته می شود. دلیل اینکه این بافت از نواحی ضخیم برای کاشت ابرو گرفته می شود این است که این نواحی دارای فولیکول کافی برای رشد مو هستند. در نهایت، بافت دهنده حاوی فولیکول ها به ناحیه گیرنده در ابرو منتقل شده و پیوند زده می شود. پس از کاشت، فولیکول های مو در ناحیه کاشت شده شروع به رشد می کنند و پس از گذشت حدود 6 ماه، مشاهده خواهید کرد که در فرآیند کاشت ابرو، ابروهای جدید شروع به رشد می کنند.

2- کاشت ابرو با روش FUE

کاشت ابرو FUE روش جدیدتری است که عیوب روش کاشت ابرو طبیعی قبلی را بهبود می بخشد. از آنجایی که کاشت ابرو با روش FUE بدون خونریزی و حتی جراحی انجام می شود، این روش کاشت ابرو روش مناسب تری برای کاشت ابرو می باشد. با روش FUE دیگر نیازی به جداسازی بافت پوست سر در کاشت ابرو طبیعی نیست. در این روش کاشت ابرو از جراحی استفاده نمی شود بلکه در این روش فقط فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده برداشته شده و به ناحیه گیرنده پیوند زده می شود.

در این روش کاشت ابرو طبیعی، ناحیه متراکمی از بدن را انتخاب می کنند و با کمک موچین یا گیره مخصوص، ریشه های این ناحیه را بیرون می آورند. در واقع متخصص پیوند تنها یک برش بسیار کوچک روی بافت اهداکننده ایجاد می کند و با کمک یک گیره کوچک ریشه ها را خارج می کند. سپس پزشک باید ریشه ها را به ناحیه گیرنده در ابرو منتقل کند.

3- روش کاشت ابرو SUT

روش کاشت ابرو SUT زیرمجموعه ای از روش کاشت FIT یا FUE است. به لطف روش SUT که کمتر به فولیکول های مو آسیب می رساند، می توان آن را برای مردان و زنان در سنین مختلف اعمال کرد. زیرا در این روش پزشک به جای نگهدارنده دستی از وسیله ای برای جداسازی ریشه ها استفاده می کند. یکی از رایج ترین روش های کاشت ابرو در ایران است و از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است. درد و خونریزی ناشی از این روش حداقل است. زیرا دستگاه فولیکول مو را با دقت و دقت بیشتری از سر جدا می کند.

مراقبت های قبل از کاشت ابرو

عزیزان لطفا فراموش نکنید که قبل از کاشت ابرو باید به چند نکته توجه کنید:

  • برای تعیین وضعیت سلامت بدن، آزمایش خون انجام دهید.
  • حداقل دو هفته قبل از کاشت ابرو، داروهای رقیق کننده خون، قرص ویتامین E، منعقد کننده های خون و …. گرفتن ممنوع است.
  • دو هفته قبل از جراحی از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید.
  • اگر از بیماری خاصی رنج می برید یا از داروی خاصی استفاده می کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • یک روز قبل از عمل از مصرف غذاها و مایعات سنگین خودداری کنید.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

  • تا مدتی پس از جراحی نباید از الکل و تنباکو استفاده کنید.
  • به هیچ وجه نباید ابرو را فشار دهید یا بخار دهید.
  • از آرایش ابروها و حتی تماس محصولات آرایشی با ابرو خودداری کنید.
  • مصرف آب و مایعات فراوان به بهبود سریعتر پوست و رشد بهتر فولیکول های مو پس از جراحی کمک می کند.
  • به مدت دو روز صورت خود را نشویید و سپس از آب ولرم و پاک کننده توصیه شده برای مدت زمانی که متخصص توصیه می کند استفاده کنید.
  • سشوار نیز برای مدتی ممنوع است; زیرا باد گرم به ابروها آسیب میرساند.
  • در هفته اول باید زاویه 45 درجه بین سر و بدن حفظ شود تا از افزایش تورم پوست جلوگیری شود.

کاندیدای نامناسب برای کاشت ابرو

تحت شرایط خاصی، کاشت ابرو طبیعی برای افراد توصیه نمی شود. اگر افراد دارای شرایط زیر باشند، کاشت ابرو در این افراد نتیجه مثبتی نخواهد داشت:

  • افراد مبتلا به آلوپسی آره آتا.
  • افرادی که مشکلات لخته شدن خون دارند.
  • افراد مبتلا به آلوپسی توتالیس (ریزش مو در سر) یا آلوپسی یونیورسالیس (ریزش مو در بدن).
  • افرادی که از تریکوتیلومانیا (اختلال ریزش مو) رنج می برند.

ماندگاری کاشت ابرو و نتیجه کاشت ابرو پس از یک سال

نتیجه کاشت ابرو تا حد زیادی به عملکرد مرکز زیبایی و متخصص بستگی دارد. اگر در ماه های اول پس از کاشت از ابروهای خود مراقبت کنید، ماندگاری کاشت ابرو طبیعی تضمین می شود. لازم است بدانید که احتمال بیرون آمدن تمام فولیکول های مو بسیار کم است. زیرا ممکن است در حین انتقال ریشه ها آسیب ببینند یا عوامل دیگری باعث رشد نکردن مو شوند. بنابراین در کاشت ابرو معمولاً جلسات ترمیم برای جایگزینی ریشه هایی که با موفقیت کاشت نشده اند و اصلاح موهایی که در جهت اشتباه روییده اند مورد نیاز خواهد بود.

کاشت ابرو آدِنیس

کاشت ابرو، نیز به عنوان یکی دیگر از روش های زیباسازی صورت است که طرفداران خود را دارد. با پیشرفت علم و بالا رفتن دانش دنیا هر روز با روش های نوین روبرو می شود که یکی از آنها کاشت طبیعی ابرو است. که در این اواخر، جایگزین خوبی برای روش هایی مانند تاتو و هاشور شده است. ابرو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی صورت هر انسانی است. اما برخی افراد ممکن است به دلایلی مثل بیماری، سوختگی و… ابروی کمی داشته باشند. تیم کاشت ابرو آدنیس با بروز ترین تجهیزات و روش های نوین این پیوند را برای افراد متقاضی انجام می دهد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *