کاشت ابرو در سعادت آباد

کاشت مو و ابرو آدنیس به همراه کادری مجرب و تحصیل کرده در خصوص کاشت مو و ابرو ، ریش و سیبیل شما عزیزان را در تمامی مراحل صفر تا صد کاشت همراهی می کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا مطالبی را در خصوص کاشت ابرو در سعادت آباد ، هزینه های کاشت، و انواع روش های کاشت را به صورت مختصر و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هزینه کاشت ابرو در سعادت آباد طبیعی چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو در سعادت آباد برای افرادی که قصد کاشت ابرو دارند یکی از مهمترین مسائلمی باشد که قبل از اقدام به کاشت در مورد آن بسیار حساس هستند،دراین صفحه به تشریح کامل این مسئله مهم میپردازیمافرادی که ابروهای پرپشت و دلخواه خود را ندارند از نازک و کم پشت بودن ابروهای خود ناراحت هستند و خواهان ابرویی مطابق و مناسب میل خود می باشند، روش های پوششی مانند تاتو در چند سال گذشته به علت این ناراحتی ها فراگیر شده است، اما بهترین کاری که می توان در قبال زیبایی خود با داشتن ابروهای دلخواه داشت، کاشت ابرو به صورت طبیعی می باشد.

کاشت ابرو طبیعی یک عمل کاشت است که در طی آن گرافت های مو به روش های مختلف از قسمت بانک مو، مانند کاشت مو، برداشته می شوند و در ناحیه ابرو با خواب مناسب و شکل دلخواه شما کاشته می شوند.

نمونه هایی از کاشت ابرو

کاشت ابرو 21کاشت ابرو 3

کاشت ارزان قیمت ابرو

کاشت ابرو جزء زیبایی یک فرد به شمار می رودو همچنین متخصص کاشت به مهارت و تخصص بسیار بالایی باید آشنایی داشته باشد، زیرا یک عمل بسیار حساس می باشد و باید با دقت بالایی انجام شود.

تکنیکی که برای خواب ابروها، فرم دهی آن و همچنین ایجاد یک تاج زیبا برای ابروها نیاز است را هرکسی ندارد و این تکنینک ها تعیین کننده یک ابروی طبیعی و زیبا هستند که باید در انتخاب کلینیک معتبر و هم چنین متخصص کاشت و تکنسین ها دقت کافی را به کار گرفت.

در مورد هزینه هایی که بابت پیوند ابرو باید بپردازید باید گفت که معمولا با توجه به مقدار گرافت هایی که ابروهای شما نیاز دارد تا به فرم دلخواه شما برسد هزینه ها نیز متفاوت می باشد. با توجه به هزینه های بالایی که یک عمل کاشت ابرو برای کلینیک دارد هزینه کاشت ابرو را به طور معمول می توانتخمین زد و قیمت های دیگری که بسیار پایین و یا نجومی هستند، منطقی نبوده و خارج از عرف می باشند، چون ابرو جزء زیبایی یک چهره می باشد پس دنبال کاشت ارزان قیمت نباشید، چون یک اشتباه به دلیل ارزان قیمت بودن ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به شما وارد کند.

 

روش های مختلف کاشت ابرو در سعادت آباد

کاشت ابرو در سعادت آباد هم مانند  کاشت مو دارای روش های مختلفی برای برداشت گرافت ها دارد و همانطور که می دانید کاشت در همه ی روش ها به یک شکل انجام می شود و فقط تفاوت روش های مختلف در نحوه برداشت گرافت ها می باشد.

نخستین روشی که برای کاشت ابرو استفاده می شود روش(FUT)می باشد. در این روش که از اصلی ترین روش های کاشت مو و کاشت ابرو می باشد، گرافت ها به صورت یک نوار یک سانتی متری و با بی حسی موضعی از قسمت بانک مو برداشته می شوند و در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند. تیم آدنیس بنیان گذار روش کاشت ابرو Super FUT میباشد.

جدید ترین روش کاشت مو در کاشت ابرو هم کاربرد دارد و یکی از روش هایی است که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود، در این روش دیگر نیازی به تراشیدن و کوتاهی موها در قسمت بانک مو نیست و هم چنین برداشت گرافت ها به صورت بسیار کمتر و بسیار ظریف تر انجام می شود و به همین دلیل جای برداشت و کاشت با عوارض بسیار کمتر و محدود تری مواجه می شوند و این یک مزیت محسوب می شود که بسیاری از علاقه مندان انجام کاشت ابرو و همچنین کاشت مو را ترغیب می کند که کاشت خود را با این روش انجام دهند این روش میکرو FIT نام دارد. همچنین روش های به روز دیگری هستند که می توانید با یکدیگر مقایسه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در آدنیس در ارتباط باشید.

کاشت ابرو 12

عوارض کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو مانند عوارض کاشت مو نیست و بسیار محدود و زود گذر می باشد، این عوارض به اندازه ای ناچیز هستند که اصلا نیازی به نگرانی راجع به آن ها نیست، حتی بعد از انجام عمل شما می توانید به فعالیت های روزانه خود برسید و مطمئن باشید مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

شما عزیزان می توانید با همکاران ما در  آدنیس در ارتباط باشید و مشکل خود را برطرف کنید، همچنین مشاوران ما در آدنیس شما عزیزان را در انتخاب روش کاشت مو و یا ابرو ، ریش و سیبیل همراهی می کنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *