کاشت مو بدون تراشیدن سر

از لحاظ اصول کاشت مو ، کاشت مو بدون تراشیدن سر امکان پذیر هست ولی معایب های زیادی دارد. یکی از این معایب این هست که چون زیبا جویان تا 14 روز نباید دست به قسمت کاشته شده سرزده شود  در شست و شو اولیه با مشکل مواجه میشوند. در ادامه مطلب به صورت تخصصی به این موضوع میپردازیم.

روش کاشت مو بدون تراشیدن سر

روش کاشت مو بدون تراشیدن سر

همگام با پیشرفت تکنولوژی به خصوص در عرصه زیبایی، متد کاشت موی سر به طریق مختلف نیز معرفی شد و طولی نکشید که به یک خدمت پر طرفدار تبدیل شد، به این ترتیب رویای داشتن موهای متراکم و پر پشت در افرادی که دچار طاسی شده‌ اند به حقیقت پیوست، یکی از مسائلی که برای کاشت مو از نظر زیباجویان حائز اهمیت است، تراشیدن موی سر برای برداشتن و پیوند زدن واحد های مو می ‌باشد، بسیاری از این افراد به دلایل مختلف، از این که مجبور شوند قبل از انجام کاشت، مو های خود را بتراشند ناراحت هستند، آن ‌ها بسیار مایل هستند که بیشتر به سمت متد هایی بروند که قابلیت کاشت مو بدون تراشیدن سر را داشته باشد کاشت مو بدون کوتاهی مو قابل انجام است اما در هرکسی متفاوت می‌ باشد و به وضعیت سر و موی هر فرد بستگی دارد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مطالبی را در خصوص کاشت مو بدون تراشیدن سر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 یکی از معایب این روش

اگر فقط یک ناحیه کوچک برای کاشت مو تحت درمان قرار داشته باشد، تیم کاشت می ‌تواند از تراشیدن ناحیه اهدا کننده و ناحیه گیرنده جلوگیری نماید، با این حال، کاشت مو بدون تراشیدن موی سر، می ‌تواند روند کار را به چالش بکشد، بنابراین به طور کلی ترجیح داده می ‌شود که در صورت امکان هر دو قسمت اهدا کننده و دریافت کننده واحد مو اصلاح شود.

 

آیا می توان بدون تراشیدن سر کاشت مو انجام داد؟

ممکن است شما اصطلاح کاشت طبیعی مو بدون تراشیدن مو را شنیده باشید اما هنوز هم در مورد معنای واقعی آن سردرگم هستید، در بعضی از کلینیک ‌ها، این اصطلاح بدان معنی است که منطقه اهدا کننده کاملا تراشیده می‌ شود اما منطقه ‌گیرنده را شیو نمی‌کنند، همچنین می ‌تواند بیانگر این باشد که نه در منطقه اهداکننده و نه گیرنده، مو تراشیده نخواهد شد. این موضوع بسیار پیچیده و زمان بر بوده و پیشنهاد نمی شود ولی شما زیبا جویان می توانید با مشاوره گرفتن از متخصص خود این موضوع را به نتیجه نهایی و تصمیم مناسب برسانید.

 

در نتراشیدن و حتی در این صورت، معمولاً ترجیح داده می ‌شود که در صورت امکان هر دو قسمت گیرنده و اهداکننده تراشیده شوند.

 

 

مزایای کاشت مو بدون تراشیدن سر به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ظاهر فرد تغییر نمی‌ کند.
  2. هیچ زخمی پس از کاشت به وجود نمی ‌آید.
  3. پس از پایان کاشت مو، پوسته و دلمه در ناحیه اهدا کننده به سختی قابل مشاهده می باشد.
  4. زمان بهبودی دو ناحیه برداشت مو و قسمت کاشته شده کوتاه خواهد بود.

 

از آنجایی که کاشت مو بدون تراشیدن سر کاملاً تخصصی انجام می‌ شود و مزایای زیادی را به همراه دارد، این متد یک انتخاب بسیار محبوب در بین خانم ‌ها نیز می باشد، آن ‌ها می ‌توانند مدل مو های مورد علاقه خود را حفظ کنند، داشتن مو معمولاً در نتیجه نهایی کاشت مو تغییر محسوس و یا سوء ایجاد نمی ‌نماید، به این ترتیب افرادی که کاشت مو بدون تراشیدن موی سر را امتحان می‌کنند، نتایج شگفت‌ انگیز و ایده‌ آلی را کسب خواهند کرد، ولی با توجه به دستور متخصص کاشت.

آیا بدون تراشیدن سر بانوان کاشت امکان پذیر می باشد؟

آیا بدون تراشیدن سر بانوان کاشت امکان پذیر می باشد؟

کاشت مو بدون کچلی در خانم ‌ها به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است و اکثر آن ‌ها ترجیح می ‌دهند که بدون تراشیدن همه مو های خود ایمپلنت را به پایان برسانند، کاشت مو به این صورت امکان پذیر می باشد ولی همانطور که گفته شد اگر تراشیده شود بسیار مناسب می باشد و حتی نتیجه بهتری را نسبت به این روش دریافت خواهید کرد.

 

این روش بدون تراشیدن مو برای چه کسانی مناسب است :

طبیعتا خواسته هر زیبا جویی، کاشت مو بدون تراشیدن سر می باشد و این افراد دوست دارند بدانند که آیا می ‌توانند کاندید مناسبی برای این کار باشند یا خیر به طور کلی افرادی که شرایط زیر را داشته باشند می ‌توانند بدون نیاز به شیو کردن، کاشت مو انجام دهند:

 

  1. افرادی که نواحی کوچکی را می‌خواهند کاشت انجام دهند .
  2. آن دست از زیبا جویانی که دچار طاسی ‌های گسترده نیستند و قصد کاشت در نقاطی مانند جلوی مو هایشان را دارند.
  3. افرادی که موهای قوی و مستحکم دارند، این جنس مو ها نیاز به دقت خیلی زیادی هنگام استخراج از پوست ندارند و به سرعت آسیب نمی‌ بینند.

 

تراشیدن سر یا نتراشیدن سر بستگی به تخصص و نظر متخصص کاشت دارد، در این مطلب به طور کاملاً مختصر در این باره توضیحاتی داده شد و ما امید واریم که استفاده لازم را از این مطلب برده باشید. با تشکر از شما عزیزان که تا انتهای مطلب با ما همراه بودید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *