هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو یک راه‌ حل دائمی برای افرادی است که ابرو های خود را به هر دلیلی از دست داده ‌اند و با مشکل ریزش ابرو ها رو به رو هستند، با استفاده از این روش می‌ توان حالت دلخواه را به ابرو ها داد و برای همیشه از مشکل کم ‌پشتی ابرو ها یا زیبا نبودن حالت آن ‌ها نجات پیدا کرد، نتایج به‌ دست ‌آمده از این روش کاملا طبیعی هستند، هزینه کاشت ابرو نسبت به هزینه های سایر عمل های زیبایی بسیار مناسب بوده و جلوه زیبایی را به زیبا جویان عزیز هدیه می دهد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مطالبی را در خصوص هزینه کاشت ابرو و توضیحات مختصری درباره کاشت ابرو را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو فرایندی بسیار شبیه به کاشت مو است که از آن برای رفع دائمی مشکلات ناشی از ریزش ابرو استفاده می ‌شود، در تعریف علمی کاشت ابرو به عنوان یک روش درمان قطعی، دائمی و غیر تهاجمی شناخته می ‌شود که می ‌تواند کم ‌پشتی ابرو ها را برطرف کرده و از ریزش آن‌ ها جلوگیری کند، به این ترتیب می‌ توان ضمن افزایش دادن تراکم ابرو ها، حالت آن‌ ها را هم بهبود بخشیده و حتی شکل کلی آن‌ ها را تغییر داد.

 

اما نکته‌ ای که ممکن است در ابتدا قدری افراد را برای انجام این کار مردد کند، هزینه کاشت ابرو؟؟؟ هرچند ممکن است هزینه انجام این کار مقداری زیاد به نظر برسد، اما اگر نتایج به ‌دست‌آمده از این روش و ماندگاری آن ‌ها را با دیگر روش ‌های مشابه مانند میکروبلیدینگ و تتو مقایسه کنید، بدون شک به این نتیجه می رسید که این کار ارزش صرف چنین هزینه ‌ای را به همراه داشته است.

 

علل های ریزش ابرو
  • بیماری ‌ها و درماتیت ‌های پوستی.
  • بیماری‌ های داخلی.
  • داشتن رژیم غذایی فاقد اسید های چرب و پروتئین ‌های مفید برای رشد ابرو.
  • ابتلا به سرطان های پوستی مانند  BCC و SCC
  • افزایش سن.
  • حساسیت به برخی از مواد آرایشی.
  • ابتلا به بیماری‌های خود ایمنی مانند طاسی منطقه ‌ای.

 

هریک از این عوامل ریزش ابرو، راه‌ های درمان مخصوص به خود را دارند.

 

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

همان‌ طور که گفته شد هزینه کاشت ابرو یکی از عواملی است که باید در زمان برنامه ‌ریزی برای انجام این روش، مورد بررسی قرار گیرد، به همین دلیل در این بخش می‌ خواهیم عواملی را بررسی کنیم که می‌ توانند بر روی این هزینه تاثیر بگذارند، از تاثیر گذارترین عوامل در تعیین هزینه کاشت ابرو می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

روش کاشت ابرو

روش کاشت ابرو

یکی از مهم‌ ترین عوامل در تعیین قیمت نهایی این عمل، روشی است که برای برداشت گرافت ‌ها از بانک و کاشت آن ‌ها در محل مورد نظر استفاده می ‌شود، برای این کار از روش ‌های مختلفی مانند FIT، FUT، SUT  و روش سوپر اف یو ای Super FUE و …  استفاده می ‌شود.

مدل ابرو

مدل ابرو

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه کاشت ابرو، مدل کاشت ابرو می باشد، واضح است که ابرو هایی که پهن‌ تر هستند یا دنباله بلندتری دارند، نیاز به گرافت ‌های بیشتری خواهند داشت، به همین دلیل فرایند برداشت در آن‌ ها بیشتر طول می‌ کشد و در نتیجه هزینه بیشتری برای شما به دنبال دارد، از سوی دیگر اگر بخش زیادی از گرافت ‌ها در تاج یا انتهای ابرو کاشته شوند،؛ هزینه انجام این کار بیشتر می شود چرا که این قسمت‌ ها به دلیل زاویه متفاوتی که دارند، زمان و دقت بیشتری را نیاز خواهند داشت.

 

نکته مهم

یک توصیه بسیار مهم به زیبا جویان، کاشت ابرو این است که هرگز برای انجام این کار، به دنبال ارزان‌ ترین کلینیک یا متخصص نباشید، حتی اگر قیمت پایینی برای کاشت ابرو به شما پیشنهاد شد، حتما تلاش کنید تا دلیل پایین بودن این قیمت را متوجه شوید زیرا در بسیاری از موارد، کم ‌سابقه بودن کلینیک یا نداشتن تجهیزات کافی برای استفاده از روش ‌های مدرن کاشت ابرو، عاملی برای کاهش هزینه انجام این عمل می باشد.

 

میکرو بلیدینگ

احتمالا شما هم در مسیر بررسی هزینه‌ های کاشت ابرو و مقایسه آن با دیگر روش ‌های پرپشت کردن ابرو ها بوده است، آیا به این سوال برخورد کرده ‌اید که کاشت ابرو را انجام دهید یا میکروبلیدینگ؟ زیرا میکرو بیلدینگ نتایج طبیعی و بلند مدتی دارد و در عین حال هزینه کمتری را نسبت به کاشت، برای شما به دنبال خواهد داشت، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر به دنبال روشی هستید که یک بار برای همیشه شما را از شر ریزش ابروها خلاص کند، پیشنهاد ما به شما کاشت می باشد، البته باید بدانید که در میکرو بلیدینگ، برای پرپشت کردن ابرو از رنگ ‌دانه استفاده می ‌شود، به همین دلیل ممکن است که نتایج به ‌دست‌ آمده از این روش، به اندازه کاشت طبیعی نباشد.

 

تتو ابرو یا هاشور

 

یکی از رایج ‌ترین روش ‌ها برای حالت دادن به ابرو ها و پرپشت کردن آن‌ ها، تتو یا هاشور می باشد، در این دو روش هم از رنگ برای پرپشت کردن ابرو استفاده می ‌شود، به همین دلیل پس از مدتی، ظاهر اولیه ابروها از بین می ‌رود، به علاوه تتو و هاشور معمولا درد زیادی را در پی خواهند داشت اما نتیجه حاصل از آن‌ ها، طبیعی نبوده و همین موضوع باعث شده که حتی بسیاری از افرادی که قبلا تتو یا هاشور را انجام داده ‌اند به سراغ کاشت ابرو بروند.

 

آیا کاشت ابرو روی تتو امکان پذیر است ؟

 

افرادی که قبلا از تاتو برای پر پشت کردن ابرو ها استفاده کرده ‌اند، در زمان اقدام برای کاشت با این سوال مواجه می‌ شوند که آیا کاشت ابرو روی تتو امکان پذیر می باشد یا خیر؟

بله، باید بدانید که تتو نه تنها هیچ مانعی برای کاشت ابرو ایجاد نمی ‌کند، بلکه در موارد خاصی به عنوان پیش‌ زمینه لازم برای انجام این کار شناخته می‌ شود.

 

عوارض کاشت ابرو

 

عوارض کاشت ابرو مانند عوارض کاشت مو نبوده و بسیار محدود و زود گذر هستند، این عوارض به اندازه ای ناچیز هستند که اصلا نیازی به نگرانی نیست.

 

نکته مهم دیگر این که قبل از کاشت حتما با متخصص خود مشورت کنید تا بهترین روش و رضایت خودتان از طرح و… را داشته باشید، همچنین قبل از کاشت باید زیر نظر متخصص خود این دوره کوتاه را بگذرانید.

 

با تشکر از شما عزیزانی که تا انتهای ای مطلب با ما همراه بودید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *