هزینه کاشت ریش و سبیل چقدر است؟

هزینه کاشت ریش و سبیل چقدر است؟ کاشت ریش روشی پیشرفته است که برای افزایش ضخامت ریش و سبیل در مردانی که عموما پری ریش ندارند استفاده می شود. این عمل شامل کاشت مو از پوست سر به سایر نواحی مورد نظر در صورت است.

این روش پیوند اغلب برای پنهان کردن سوختگی ها و جای زخم ها و در برخی موارد برای ترمیم شکاف لب و همچنین افزایش تراکم ریش و ناحیه سیبیل بسیار مفید است. این مو به طور طبیعی رشد می کند و می توان آن را تراشید یا حالت داد. این کار با برجسته کردن و تاکید بر ویژگی های مختلف صورت و ظاهر مردانه به افزایش جذابیت کمک می کند.

کاشت ریش ممکن است هزینه های متفاوتی داشته باشد، زیرا می توان برای اصلاح شکل ریش، از پر کردن یک منطقه کوچک و پر کردن مناطق بزرگ، انجام داد. بهترین راه برای محاسبه قیمت این است که به یک مشاوره مراجعه کنید تا پزشک به شما بگوید که برای ناحیه مورد نظر به چند گرافت نیاز دارید و این گرافت ها باعث افزایش قیمت می شوند.

چه کسانی می توانند کاشت ریش انجام دهند؟

کاشت ریش می تواند راه حل خوبی برای مردان مبتلا به ریزش مو باشد. فرقی نمی کند ریزش مو به صورت کم پشت و کم بودن ریش، کناره های خالی صورت یا خال های خالی در هر جای ریش باشد، در هر صورت می توان این عدم قدرت کشیدگی را برطرف کرد. عوامل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی و ارثی، زخم های جراحی، سوختگی یا هر مشکل دیگری ایجاد می شود. برای پیوند لازم نیست کاملاً کچل باشید. کاشت ریش برای مردانی که ریش‌هایشان خالی است و می‌خواهند ریش‌های پرتر و پرپشت‌تری داشته باشند نیز می‌تواند راه‌حلی باشد.

کاشت ریش چگونه انجام می شود؟

تکنیک های مختلفی وجود دارد که می توان در کاشت ریش از آنها استفاده کرد. تفاوت در روشی است که برای استخراج فولیکول های مو و کاشت آنها در محل رشد جدید استفاده می شود. متداول ترین روش ها FUE و FUT هستند.

FUE: استخراج واحد فولیکولی

این روش رایج ترین روش برای رشد ریش است. جراح فولیکول‌های مو را از ناحیه اهداکننده فرد (معمولاً پوست سر) می‌گیرد و به نواحی از صورت که نیاز به پر کردن دارد پیوند می‌زند. سپس جراح برش های بسیار کوچکی را در ناحیه ای که قرار است پیوند بزند ایجاد می کند. این یک روش بسیار ماهر و دقیق است زیرا جهت، تراکم و زاویه هر موی جدید را تعیین می کند و کاملاً به تخصص و تجربه پزشکی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

مهارت و شایستگی پزشک شما در طبیعی بودن ظاهر جدید ریش شما و ترکیب این موها به گونه ای که به هیچ وجه شبیه موهای کاشته شده نباشد، بلکه نمادی از اصالت و زیبایی کاملاً طبیعی باشد، کاملاً متجلی خواهد شد. البته کیفیت عالی باعث افزایش قیمت می شود.

به طور کلی تخمین زده می شود که بسته به اندازه ناحیه پیوند شده بین 4000 تا 7000 فولیکول مو برای ترمیم ریش مورد نیاز است و این عمل جراحی با بی حسی موضعی تقریباً 2 تا 5 ساعت طول می کشد. زخم های بسیار کوچکی در ناحیه ای که فولیکول مو گرفته شده ایجاد می شود. با این حال، این زخم ها قابل توجه نیستند. زیرا موهای باقی مانده به اندازه کافی آنها را می پوشاند. برخی از جراحان این روش را به صورت دستی انجام می دهند. دیگران ممکن است از وسایل مکانیکی استفاده کنند.

استخراج واحد فولیکولی نسبت به سایر تکنیک‌ها زمان بهبودی سریع‌تری دارد و در بیشتر موارد درد یا ناراحتی کمی وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد. این روش هم در کاشت ریش و هم در کاشت سبیل نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت.

FUT: پیوند واحد فولیکولی

این روش که به آن عمل استریپینگ نیز گفته می شود، جایی است که جراح که عمل FUT را انجام می دهد، نواری از پوست حاوی موهای سالم را از ناحیه اهدا کننده (معمولاً پوست سر) می گیرد و آن را در مناطقی از صورت که به آن نیاز دارند قرار می دهد. درمان می کند، خیاطی می کند. ناحیه اهداکننده کوچک و بخیه شده است، به سرعت توسط موهای اطراف پوشیده شده و قابل تشخیص نیست.

در روش FUT مانند روش FUE برش های کوچکی در ریش ایجاد می شود و موهای جمع آوری شده کاشته می شوند. موهای جدا شده یک به یک کاشته نمی شوند. بلکه در گروه های 4 فولیکولی به نام واحدهای فولیکولی کاشته می شوند. یکی از دلایل پر به نظر رسیدن ریش در روش FUT این است که موهای بیشتری در ناحیه کاشته می شود. این عمل جراحی بسته به ناحیه ای که باید بسته شود و تعداد واحدهای پیوند شده بین 4 تا 12 ساعت طول می کشد. این عمل معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

دوره نقاهت در روش FUT بیشتر از روش FUE است و در پنج روز اول که روی پوست اهداکننده فولیکول بخیه وجود دارد نباید پوست سر را لمس کرد. ممکن است مقداری تورم در ناحیه جابجایی وجود داشته باشد، اما محصولاتی وجود دارند که زمان بهبود و درمان را کوتاه می‌کنند. روش FUT مانند تکنیک FUE ریش جدیدی به شما می دهد که شبیه موهای طبیعی است و پیوند غیرقابل تشخیص می شود.

هزینه کاشت ریش و سبیل چقدر است؟

قیمت کاشت ریش با توجه به اندازه مشکل و موقعیت منطقه ای که قرار است پیوند شود متفاوت است. بنابراین مثلاً اسکارهای کوچک یا نواحی بزرگ مانند سبیل یا پیوند به کناره‌های صورت یا ترمیم کامل ریش قیمت‌های متفاوتی دارند. علاوه بر این، با توجه به مدت زمان عمل و انتخاب جلسه درمان FUE اصلاح نشده (یعنی امکان ورود به فرآیند پیوند بدون تراشیدن ناحیه اهداکننده) هزینه تعیین و افزایش می یابد.

هزینه کاشت هر پیوند ریش

هزینه کاشت ریش و سبیل ارزان نیست. قیمت ها ممکن است بسته به تعداد فولیکول های مورد نیاز برای کاشت، کیفیت عمل، شهرت کلینیک و موقعیت جغرافیایی آن متفاوت باشد. هنگام تحقیق در مورد هزینه ها، مهم است که بدانید چگونه هزینه دریافت می کنید.

هزینه هر پیوند کاشت ریش متفاوت است. میانگین شاخص برای استایل ها یا نواحی مختلف صورت:

500 تا 800 پیوند در هر سبیل

600 تا 1200 پیوند در ریش کمری

200 تا 350 گرافت در دو طرف صورت

1000 تا 2000 پیوند در استخوان گونه

چرا هزینه ها متفاوت است؟

هزینه کاشت ریش و سبیل بسته به عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی کلینیک عمل، جراح و سطح طاسی متفاوت است. در اکثر اعمالی که بر اساس گرافت انجام می شود، هر چه ریزش مو شدیدتر باشد، هزینه آن بیشتر می شود.

هزینه کاشت ریش را می توان یک بار در طول زندگی پرداخت، اما زیبایی و اعتماد به نفس حاصل از آن بسیار مشهود و همیشگی است. به همین دلیل بهتر است فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورید و با سوال و تحقیق بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل را انتخاب کنید.

هزینه کاشت ریش و سبیل در آدِنیس

ریش و سبیل به عنوان یکی از مزیت های زیبایی مردان محسوب می شود. بطوریکه بسیاری از آقایان تمایل دارند ریش و سبیل پر پشتی داشته باشند. به علاوه در دین و فرهنگ ما ایرانی ها آمده است که گذاشتن ریش زیبایی یک مرد را دو چندان می کند.

اما برخی از آقایان هستند که از ریش و سبیل کم پشتی برخوردارند و همین موضوع آن ها را نگران کرده است. ولی ما یک خبر خوب برای این افراد و همه آقایانی که به زیبایی ریش و سبیل خود اهمیت می دهند داریم. کاشت ریش آدنیس با بهره گیری از آخرین تکنولوژی کاشت ریش در روش  FUE ( بدون جراحی ، برش و بخیه ) برای اولین بار در ایران به روش Super FUE Smart، با مدرن ترین دستگاه های ساخت آمریکا و جدیدترین تکنیک ها دارای تاییدیه CE European هستند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *