عوارض کاشت ریش

اگر از ریزش و کمبود ریش رنج می ‌برید و یا می‌ خواهید ریش ضخیم ‌تری داشته باشید و برای رسیدن به آن هدف تمام راه‌ های ممکن را انجام داده ‌اید، دیگر نگران نباشید کاشت ریش این مشکل جدی در برخی از آقایان را حل می کند، کاشت ریش مانند کاشت ابرو و کاشت مو دارای فواید و عوارضی می باشد که در ادامه به این مطلب می پردازیم پس با ما همراه باشید تا مطالبی را در خصوص کاشت ریش و عوارض کاشت ریش را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کاشت ریش چیست؟

پیوند ریش چیست؟

همان طور که از نامش پیداست، روشی است که به موجب آن، واحد های موی سالم فرد اهدا کننده گرفته می‌ شوند و سپس به پوست ناحیه صورت پیوند زده می‌ شوند تا ظاهر ریش یا سبیل طبیعی به نظر برسد، مو هایی که برای پیوند استفاده می‌ شوند از ناحیه‌ ای گرفته می ‌شود که چندان قابل مشاهده نیست مانند قسمت پشت سر شما، دلیل این امر حفظ تراکم مو های طبیعی صورت می باشد، متخصص شما باید در کاشت واحد های مو در زاویه طبیعی بسیار ماهر باشد، بنابراین الگوی رشد موی اصلی را نشان می ‌دهد. حتما در انتخاب متخصص خود و تیم کاشت دقت لازم را به کار ببرید و نتیجه خوبی را دریافت کنید، پس از پیوند موفقیت آمیز ریش بعد از 2 الی 3 هفته، متوجه خواهید شد که مو های کاشته شده شروع به ریزش می ‌کنند، با این حال، این امر کاملاً طبیعی می باشد که مو های جدید شروع به رشد می ‌کنند، در این مرحله ممکن است تعجب کنید که پیوند مو از نواحی اهدا کننده مانند پا یا قفسه سینه امکان پذیر می باشد؟ متخصص شما آن را به عنوان آخرین راه حل در نظر خواهد گرفت، زیرا ضروری است که مو های اهدا کننده از نظر تراکم و بافت به مو های موجود در صورت شباهت داشته باشند، حتماً قبل از کاشت با متخصص خود یا مشاوران مجموعه مشاوره بگیرید و نظرات خودتان را به صورت کامل در اختیار تیم کاشت قرار دهید تا نتیجه مطلوب و دلخواهتان را بدست آورید.

عوارض کاشت

کاشت ریش دردناک نیست، یک احساس سوزش خواهید کرد، که اصلا اذیتی را برای مرجعه کننده ندارد، هچنین پیوند ریش پس از انجام عمل احتیاج به دوره ریکاوری طولانی نخواهد داشت، شما متوجه برخی قرمزی ‌ها و تورم جزئی خواهید شد، اما به تعداد روز های متاولی از بین می ‌رود، علاوه بر این علائم جزئی، پیوند ریش عوارض جانبی دیگری ندارد.

و حتی کاشت ریش راه حل دائمی برای افرادی است که از کم پشتی مو های صورت رنج می ‌برند.

کاشت ریش و یا حتی مو و ابرو به زیبایی شما عزیزان مرتبط می باشد و حتماً در انتخاب متخصص و محلی که در آن می خواهید عمل کاشت را انجام دهید بدون عجله و به صورت کاملا اصولی دقت کنید، کیفیت در این عمل بسیار مهم می باشد.

همانطور که گفته شد این روش عوارض خاصی ندارد و تمامی عوارض ها کاملاً طبیعی می باشد.

انواع پیوند ریش؟

انواع پیوند ریش؟

دو روش قابل توجه برای کاشت ریش وجود دارد:

 

  1. استخراج واحد مو به روش سوپر FUE پلاس محبوب ترین روش می باشد، در این روش درمانی واحد ‌های مو از ناحیه اهدا کننده گرفته می ‌شوند و سپس در ناحیه مورد نظر (ریش یا سبیل) کاشته می ‌شوند.
  2. یک نوار کوچک از بافت از ناحیه اهدا کننده گرفته می ‌شود، این روش جای زخم جزئی را بجای خواهد گذاشت، که خیلی مورد استقبال زیبا جویان قرار نگرفت ولی در بعضی مواقع و شرایط بهترین روش نیز می باشد.

مزایا و معایب کاشت ریش

مزایا و معایب کاشت ریش

 

  • هیچ جای زخمی وجود ندارد.
  • دوره بهبودی سریع ‌تر.
  • مشاهده جای زخم ‌ها دشوار است.
  • هیچ دردی در طول یا بعد از عمل نخواهید داشت

 

.با تشکر از شما عزیزان که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *