کاشت ابرو چگونه است؟

از نظر خانم‌ ها کاشت ابرو چگونه است؟ بسیاری از خانم‌ ها تصور می‌ کنند که تاتو و هاشور بهترین روش برای پر کردن ابرو ها و فرم دهی به آن ‌ها می باشد این موضوع معمولا ناشی از عدم شناخت کافی از هریک از روش ‌های زیبایی و مزیت ‌ها و معایب آن است. باید بدانید که این دو روش موقتی هستند و ظاهری طبیعی به ابرو های فرد نمی ‌بخشند، رنگ تاتو و هاشور شیمیایی بوده و با مو های طبیعی ابرو تفاوت دارند، همچنین بعد از مدت کوتاهی باید برای تمدید آن اقدام شود، در هر بار تمدید نیز باید درد و زخم‌ های ناشی از آن را تحمل کرده و در نهایت نیز ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید، کاشت ابرو می تواند چهره ای طبیعی و دلنشینی را به متقاضی کاشت ارائه دهد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مطالبی را در این خصوص به طور مختصر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کاشت ابرو چگونه است؟ و مراحل کاشت ابرو :

کاشت ابرو چگونه است؟ و مراحل کاشت ابرو

ابروها به منظور پیوند، به طور میانگین نیازمند 200 الی 500 تار مو می باشند. طی فرآیند کاشت ابرو  فرد تحت بی حسی موضعی قرار گرفته و پس از برداشت واحد های های مو از سر وی ، متخصص متخصص با نهایت دقت و مد نظر قرار دادن زاویه قرارگیری مو ها ، این مو ها را به وسیله سوزنی مخصوص و ظریف در برش هایی بسیار کوچک در ناحیه ابرو ها قرار خواهد داد این فرایند توسط کادر درمانی کلینیک تحت نظر متخصص کاشت صورت می گیرد.

 

ماندگاری کاشت ابرو

ماندگاری کاشت ابرو

کاشت ابرو نوعی تکنیک ایمن، کار آمد و دائمی در راستای ترمیم و پرپشت کردن ابرو به شمار می رود که جهت انجام آن، از موهای طبیعی و مقاوم به ریزش خود فرد استفاده می شود، از ماندگاری طولانی مدت و طبیعی بودن کاشت ابرو، می توان به عنوان مهم ترین مزایای کاشت ابرو اشاره کرد.

عوارض کاشت ابرو

برای افرادی که دنبال زیبایی چهره خود هستند عوارض کاشت ابرو به چشم نمی آید، عوارض کاشت ابرو موقتی بوده و هیچ اذیتی بعد از دوران بهبودی به همراه نخواهید داشت، عوارض کاشت ابرو مانند:

  1. خطر خون ریزی بعد از کاشت.
  2. تورم در ناحیه کاشت.
  3. خارش در ناحیه کاشت یا اهدا کننده.
  4. احساس کمی درد .

مزایای کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی با پر پشت کردن مو های ابرو به زیباتر شدن چهره کمک کرده و اعتمادبه ‌نفستان را افزایش می‌ دهد، علاوه بر این کاشت ابرو طبیعی مزایای دیگری هم به همراه دارد که از جمله آن‌ ها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تنها راه‌ حل دائمی برای درمان ریزش ابرو کاشت ابرو می باشد.
  2. جای زخم ‌ها و علائم سوختگی در ناحیه ابرو را پنهان می ‌کند.
  3. با کاشت ابرو دیگر نیازی به کشیدن مداد روی ابرو ها نداشته و ظاهری کاملا طبیعی را برایتان به ارمغان می ‌آورد و …

ابرو ها به مانند قابی برای چشم ها می مانند که نقشی موثر در زیبایی چهره یک فرد ایفاء می کنند، از آن جا که ابرو ها در منطقه مرکزی صورت واقع شده اند در صورتی که با کم پشتی یا ریزش مواجه شوند می توانند از جذابیت چهره بکاهند. حال آن که افرادی که بنا به هر دلیلی با این مشکل روبرو هستند همواره دنبال یافتن راهی موثر به منظور رفع آن می باشند، خوشبختانه با پیشرفت چشمگیر علم طبی  همچنین فناوری های این حوزه ، به خصوص طی سال های اخیر ، برآورد و تحقق این مهم میسر شده است و این دسته از افراد از طریق کاشت ابرو می توانند به ابرو هایی پر پشت و متعاقبا چهره ای ایده ال تر دست یابند.

چرا ابرو ها می ریزند ؟

پیدا کردن علت ریزش ابرو ها یکی از مهم‌ ترین مراحل برای انتخاب روش مناسب کاشت می باشد، قبل از کاشت ابرو ها باید علت ریزش آن‌ ها درمان شود، توجه کنید که مو هایی که در فرایند کاشت ابرو استفاده می ‌شوند، مو هایی کاملا طبیعی هستند و فرایند رشد آن ‌ها نیز با مو های طبیعی تفاوتی ندارد، بنابراین هر دلیلی که باعث ریزش ابرو ها شده است، می‌ تواند بر روی مو های کاشته شده نیز تاثیر بگذارد، ممکن است بعضی از این دلایل مانند دلایل ارثی قابل درمان نباشند، اما شاید بتوان از طریق روش‌ هایی آن‌ ها را کنترل کرد.

از دست دادن یا کم پشتی ابرو ها می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد، برخی از آن‌ ها عبارت ‌اند از
  1. بیماری‌ های تیروئیدی
  2. افزایش سن افراد
  3. آلوپسی آره‌ تا
  4. بیماری‌ های عمومی یا سیستمیک
  5. سوختگی
  6. تاتو و هاشور ابرو
  7. عفونت و …

 

به هر حال دلیل کم ‌پشتی و ریزش مو های ابروی شما هر کدام از موارد بالا که باشد، بهترین راه داشتن ابروهایی ضخیم، کاشت ابرو می باشد، روش ‌هایی مانند تاتو، هاشور، استفاده از مداد ابرو و سایر شیوه ‌های مشابه می‌ توانند تا حدی ظاهر ابروی شما را بهبود بخشند، ولی در ایجاد ابرو های ضخیم و طبیعی ناتوان ‌اند، در تمام روش ‌های زیبا سازی، طبیعی بودن نتایج برای همه ‌ی متقاضیان اهمیت بسزایی دارد. موضوعی که در کاشت ابرو به خوبی قابل دستیابی است و این روش ابرو هایی ضخیم و طبیعی را به شما هدیه می‌ دهد.

*با تشکر که تا انتهای مطلب کاشت ابرو با ما همراه بودید و در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با مطلب  نحوه ی کاشت ابرو طبیعی  آشنا بشید*

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *