کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT چگونه انجام می شود؟

به طور معمول در روش‌های کاشت مو نظیر کاشت مو SUT از موهای سر (بانک موی سر) استفاده شده و فرآیند کاشت موهای این نواحی به سایر نقاط انجام می‌شود. اما در صورت عدم وجود موی کافی در بانک موی فرد یا در اصطلاح ضعیف بودن بانک موی بیمار، باید به سراغ سایر روش‌های درمانی رفت. از آنجایی که ساختار و کیفیت موی سایر نواحی بدن مانند پا، شکم، شانه‌ها، پشت بدن، صورت، زیر بغل و بازو تا حدودی مشابه بافت موی سر است، تحت شرایطی می‌توان از موی این قسمت‌های بدن برای کاشت مو بر روی سر استفاده کرد.البته کاشت مو به روش BHT و برداشت مو از بدن به تنهایی برای ترمیم و پیوند کامل موهای سر کافی نیست و معمولا این روش با استفاده از روش FUE تکمیل می‌شود. در روش FUE گرافت های موی بدن استخراج شده و سپس گرافت‌های مو در پوست سر پیوند زده می‌شوند. در ادامه شما را با روش کاشت مو BHT آشنا خواهیم کرد.

چه کسانی کاندید خوبی برای کاشت مو BHT هستند؟

همانطور که اشاره شد، در روش‌های مختلف کاشت مو برداشت موها به منظور کاشت، از بانک موی پشت سر و کنار سر صورت می‌گیرد. بنابراین بهترین کاندید برای کاشت مو به روش BHT فردی است که در این نواحی دارای موی کافی یا بانک موی مناسب نباشد. ریزش موی شدید به دلیل بیماری یا موارد ارثی و همچنین کاشت موی ناموفق یا نادرست در گذشته، از علل نداشتن بانک موی مناسب است. در صورت نبود بانک موی مناسب در روی سر، نمی‌توان از خود سر به عنوان ناحیه برداشت مو استفاده کرد. بنابراین برای کاشت از موهای سایر نقاط بدن کمک گرفته می‌شود. این روش در موارد طاسی گسترده بیشتر مناسب است. آقایانی که موی ریششان کم پشت است نیز می‌توانند از این روش بهره ببرند. البته در نظر داشته باشید که از این روش برای کاشت مو زنان استفاده نمی‌شود.

همانطور که گفته شد، در کاشت مو به روش BHT گرافت های مو از نواحی مختلف بدن به جز بانک موی سر برداشته می‌شود. از همین رو می‌توان این روش را به انواع زیر تقسیم کرد:

  • کاشت موهای ریش صورت روی سر
  • کاشت ریش و کاشت سبیل به کمک موهای بدن
  • کاشت موهای سر در ریش و سبیل
  • کاشت موهای سینه روی سر
  • کاشت ابرو از موهای بدن

مراحل کاشت موی طبیعی به روش BHT

فرآیند کاشت مو به روش BHT به این صورت است که ابتدا متخصص نقاطی از بدن را که می‌خواهد گرافت های اهدایی را از آنها استخراج کند، مشخص می‌کند. در گام بعدی این نواحی به کمک بی‌حسی موضعی، بی‌حس می‌شوند. سپس گرافت های مو با دقت و استفاده از ابزارهای مخصوص استخراج می‌شود. در مرحله بعد، متخصص نقاطی از سر که باید گرافت ها را به آنجا انتقال بدهد، به طور دقیق علامت گذاری می‌کند و به کمک پانچ مخصوص، سوراخ‌های ریزی را در این نواحی ایجاد می‌کند. در نهایت متخصص گرافت‌ها را با دقت به نقاط طاسی سر انتقال می‌دهد و فرآیند کاشت مو را تکمیل می‌کند.

موهای بدن می‌توانند پس از کاشت، ساختار خود را تغییر دهند. در بیشتر موارد، آنها طولانی‌تر و صاف‌تر می‌شوند و به طرز جالب توجهی ساختار موی سر را به خود می‌گیرند. با این وجود بیمارانی که مایل به کاشت مو به روش BHT هستند، باید از این واقعیت مطلع باشند که این نوع درمان یک تلاش مرحله آخر بوده . این بدان معنی است که متقاضیان پیوند موی بدن، باید معیارهای خاصی را داشته باشند.

  • سایر محدودیت‌های پیوند مو از بدن به سر
  • اسکارهای بعد از عمل از عوارض کاشت مو از ریش به سر
  • توصیه‌های مهم درباره کاشت مو به روش BHT
  • مراقبت های قبل از پیوند مو از بدن به سر
  • پیش از عمل به منظور چک آپ، نیاز به آزمایش خون است تا وضعیت سلامتی شما معین شود.

 

2 دیدگاه

  • سلام من ماه پیش ادنیس کاشت ابرو انجام دادم
    خیلی واقعا راضی بودم
    اولش یکم ترسیدم واقعیت ولی بعد عمل اونقد دوس داشتم ابروهامو که حد نداشت
    در کلش کارشون عالی بود و خیلی مهربون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *