این روش جدیدترین و بروزترین روش کاشت مو و پیوند مو در دنیا می باشد و در این روش همانند روش های رایج و سنتی نیازی به برش و عمل و بجا ماندن جای برداشت مو و درد و تحمل زمان طولانی دوره نقاهت وجود ندارد.

کاشت مو به روش SUT

از سایر مزایای کاشت مو به روش SUT می توان به انجام طراحی خط رویش به وسیله تیم مجرب کاشت موی ما هماهنگ با مدل دلخواهی که شما مد نظر دارید اشاره کرد. علاوه بر این مشاهده موهای کاشته شده پس از کاشت موی طبیعی که به اندازه نیم الی یک سانتی متر است، در همان روز اول کاشت با تراکم بسیار بالا در یک جلسه را می توان از دیگر مزایای این روش نام برد. در تکنیک کاشت موبه روش SUT هیچ مویی هدر نخواهد رفت و از بین رفتن گرافت های برداشت شده به صفر خواهد رسید. در طی این فرآیند به مقدار تراکم بانک موی فرد بیشترین برداشت گرفت ها را انجام خواهیم داد و با فریز کردن گرافت های مو ( تار های مو )، همه گرفت های برداشت شده سالم خواهد ماند.

کاشت مو با روش SUT بهترین و موثرترین شیوه برای پیوند موی سرتان میباشد.

مزایای کاشت مو به روش SUT عبارتند از:

  • – بهترین و جدیدترین روش درمان ریزش موی سر و طاسی است.
  • – علاوه بر ریزش موی سر جهت درمان ریزش ابرو هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  • – دقت بالا و نتایج ماندگار و کاملا طبیعی عمل.
  • – عدم نیاز به بخیه، بی هوشی، نداشتن درد و خونریزی.
  • – انجام عمل در یک جلسه.
  • – عدم نیاز به بستری شدن پس از عمل و استراحت کوتاه مدت (در حد چند ساعت) پس از عمل.
  • – استفاده بهینه از تمام گرفت های استخراج شده جهت کاشت.

سولات متداول کاشت مو به روش SUT

1.در یک جلسه کاشت مو چند تار مو می‌توان کاشت؟

اگر از شخصی هزار تار مو برداشت کنیم، به همان تعداد برداشت شده می‌توان مو در ناحیه ای که دچار ریزش مو شده، کاشت انجام شود. اما اگر موهای فرد به صورت چهارتایی باشد به ۴هزار تار مو ارتقا خواهد یافت که این حالت به نوع مو هر فرد بستگی دارد و در هر شخص متفاوت خواهد بود .

2.آیا تکنیک کاشت موی SUT همان تکنیک SAFER است؟

خیر، بسیاری از افراد این اشتباه را که تکنیک (SUT) مانند روش Safer است خواهد کرد که به هیچ عنوان تکنیک (SUT) را نمی توان با دیگر تکنیک ها از جمله SAFER که با دستگاه های غیر استاندارد به انجام کاشت مو می پردازند یکی و برابر دانست. مشکلات بسیاری در تکنیک Safer وجود دارد که از جمله این مشکلات می توان به استریل نبودن دستگاه، کاشت عروسکی مو و در نهایت تراکم کم آن برای فرد متقاضی کاشت مو، اشاره کرد.

3.چه نوع دستگاه کاشت مویی برای افراد مناسب است؟

هم اکنون ۹۹درصد از مراکز کاشت مو به خاطر نداشتن تخصص و مدارک لازم در این زمینه و علاوه بر این عدم استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا نمی توانند شیوه های جدید را در ایران ارائه دهند. از این رو به این نکات مهم در زمینه دستگاه کاشت مو، لطفا توجه داشته باشید:

  • یکی از دستگاه های کاشت مو Safer می باشد که آسیب زیادی در برداشت و در کاشت مو به گرفتها می زند و عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت.
  • اما روش کاشت مو SUT روشی کاملا جدید و نوین است که از ابزار بسیار پیشرفته و بروز دنیا در تمامی مراحل انجام پیوند موی طبیعی استفاده میگردد.

بعد از کاشت مو افراد چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

پس از انجام کاشت مو SUT در دو تا سه هفته اول از ورزشهای سنگین پرهیز شود و شستشوی ناحیه کاشته شده تا دو هفته اول می بایست بسیار ملایم صورت گیرد. پس از این دوره دیگر نیازی به مراقبت خاص نخواهید داشت و مو‌ها به صورت کامل رشد پیدا می‌کند، به طوری که حتی پس از رشد کامل همانند گذشته و عادی موهای فرد قابل اصلاح است.

 

2 دیدگاه

  • من خیلی راضی بودم از این کلینیک تقریبا هشت ماه پیش کاشت موهامو پیش اینا انجام دادم
    واقعا تکنسین خیلی مهربون و اروم بودن
    موهام سر شش ماه درومد و الانم عالی شده
    مرسی از تیم قویتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *