کاشت مو با لیزر

هدف از همه روش های مختلف کاشت مو ( کاشت مو با لیزر و sut و fut و…) افزایش تراکم مو ها با جنبه درمانی و زیبایی می باشد، باید توجه داشته باشید انتخاب بهترین روش کاشت مو باید بالاترین میزان جواب دهی را در ترمیم و رشد طبیعی موها در خود داشته باشد، همچنین انتخاب کلینیک مناسب نیز تاثیر بسزایی می تواند در کاشت و رشد موها داشته باشد زیرا نحوه کاشت و تیم کاشت بسیار نقش مهمی را دارند.

کاشت مو با لیزر

کاشت مو با لیزر در علم کاشت

کاشت مو با لیزر یکی از عبارت هایی است که به تازگی در فضای مجازی جستجو شده و بسیاری از مراجعه کننندگان به کلینیک ها این سوال را از مشاورین خود می پرسند که کاشت مو با لیزر وجود دارد و آیا کاشت مو با لیزر انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که کاشت مو با لیزر در علم کاشت مو وجود ندارد و صرفا یک ترفند تبلیغاتی می باشد که بسیاری از مراکز کاشت موی نامعتبر با این ترفند مراجعه کننده را جذب می کنند. باید بدانید که اصولا کاشت مو با لیزر وجود ندارد، اما روش های فوق العاده دیگری وجود دارد که می توانید با مشاوره گرفتن از متخصص کاشت موی خود که کدامیک از روش ها مناسب طاسی سر شما می باشد کاشت موی خود را انجام دهید.

کاشت مو با لیزر

کاشت مو

کاشت موی طبیعی روشی درمانی برای کم مویی و طاسی مو ها است که به صورت مطمئن، موثر و قطعی می باشد، کاشت مو باعث می شود موهای شما پرپشت و پر تراکم تر شود و طراوت شادابی و جوانی فرد بازگردد، در کاشت مو واحد های مو، از بانک مو که همان ناحیه اهدا کننده است جدا سازی و برداشته می شود و در نواحی کم مو یا خالی از مو می کارند، معمولا ناحیه ی اهدا کننده مو پشت سر و ناحیه ی دریافت کننده ناحیه ی طاس سر می باشد، در مبحث میزان تراکم باید توجه کنید که شرایط کاشت موی هر فرد بستگی به بانک مو و قسمت اهدا کننده آن دارد، به صورتی که هر چقدر که افراد دارای بانک مو و بخش اهدا کننده قوی تر باشد تراکم پیوند و کاشت مو بیشتری خواهیم داشت.

پیشرفته ترین و جدید ترین روش کاشت مو

پیشرفته ترین و جدید ترین روش کاشت مو چیست؟

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو و به روز ترین تکنیک آمریكا و اروپا روش (SUT) می باشد و روش های به روز دیگر ، این متد بر خلاف روش های رایج و منسوخ شده که با عمل و عوارض عمل کاشت انجام می شوند، بدون هیچ گونه عمل و خون ریزی بوده و بدون دورن نقاهت می باشد.

از دیگر مزایای کاشت مو به روش (SUT) خط رویش طبیعی و تراکم بسیار بالا کاشت مو در یک جلسه، یعنی 3 برابر روش های رایج و سنتی (FIT) می باشد، در متد کاشت مو به روش (SUT) برداشت گرافت ها با دستگاه انجام شده و  و پیوند مو به صورت دستی توسط تیم مجرب کاشت مو  انجام می شود و درصد از بین رفتن گرافت ها بسیار کاهش می یابد، در این متد موها ظاهر کاملا طبیعی داشته و حالت عروسکی و مصنوعی را به خود نخواهد داشت.

عوارض جانبی کاشت مو

کم پشت شدن مو، یک عارضه جانبی متداول است که معمولا موقتی می باشد، وجود قطعات مختلف طاسی بر روی سر نیز متداول است به طوری‌که 5٪ موها در هر روز از دست می ‌روند.

سکسکه‌ های بعد از عمل هم در حدود 5٪ بیمارانی که متحمل کاشت مو شده ‌اند، دیده می ‌شود، دیگر عوارض جانبی شامل تورم نواحی نظیر پوست سر و پیشانی می ‌شود.

بیماران باید اگر پوست سر آن ‌ها شروع به خارش کرد مراقب باشند، چون خاراندن پوست سر وضعیت را حادتر و باعث شکل ‌گیری دلمه‌ های پوستی می ‌شود، برای برطرف کردن خارش می‌ شود از یک مرطوب‌ کننده یا شامپو استفاده کرد.

هر یک از روش های کاشت مو مانند : FIT ، SUT ، BHT و … مزایا و معایب به خصوص خود را دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر از مزایا و معایب روش های گوناگون کاشت مو وارد سایت ما شده و از طریق مقالات و یا تماس تلفنی با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *