در همه جای دنیا، حدود 60٪ از مردان و ٪50 از زنان ریزش مو دارند،کاشت مو اقساطی در تهران با مناسب ترین قیمت در خدمت مراجعه کننده عزیز در کلینیک های تهران وجود دارد.  اکثر افراد برای حل این مشکل از محصولات بدون نسخه استفاده می کنند، اما استفاده نادرست از دارو های مختلف بدون شناخت علت ریزش مو می‌ تواند باعث تشدید ریزش مو شود، به همین دلیل بسیاری از افراد پس از استفاده از دارو های مختلف شاهد شدیدتر شدن ریزش مو های خود می باشند.

کاشت مو اقساطی

کاشت مو فرآیندی بسیار حساس است و لازم است در کلینیکی مجاز و توسط متخصص کاشت مو انجام شود، اگر این شرایط وجود داشته باشد تنها 5٪ امکان خطا باقی خواهد ماند، ما در کلینیک کاشت مو آدنیس قصد داریم این شرایط را فراهم کرده و امکان کاشت مو را برای درصد بالایی از مردم به ارمغان بیاوریم. برای همین جدا از امکانات بالا، کاشت موی تضمینی و با بیمه، کاشت مو اقساطی در تهران را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم، در این مطلب شما را با روال کار کاشت مو اقساطی در تهران و در کلینیک آدنیس بیشتر آشنا خواهیم کرد.

اگر تصمیم قطعی به کاشت مو یا ابرو و … گرفته‌اید، حتما این سوال برایتان پیش آمده که چگونه و از کجا باید شروع کنید، چه مراحلی در پیش روی شماست و چه عواملی بر انتخاب ‌ها و تصمیمات شما تاثیر خواهند گذاشت، در واقع مراحل کاشت مو دقیقا از همان زمانی که تصمیم گرفته‌ اید شروع شده است، این مقاله راهنمایی قدم به قدم از ابتدا تا پایان مسیر کاشت مو به صورت مختصر برای شماست، فرقی هم نمی کند که اطلاعاتی در مورد کاشت مو دارید یا خیر.

مراحل کاشت مو چیست و چگونه انجام می ‌شود؟

اول از همه باید بدانید که اصلا کاشت مو چیست و چگونه انجام می شود ، کاشت یا پیوند مو به روشی درمانی و زیبایی گفته می‌شود که مو های مقاوم به ریزش در بدن یا سر به مناطقی که دچار طاسی و ریزش شده‌ اند منتقل می‌ شوند، به این روش کاشت موی طبیعی یا پیوند مو می ‌گویند.

شاید در دهه ‌ی گذشته تنها یک یا دو تکنیک کاشت مو طبیعی وجود داشت، اما امروزه روش ‌های کاشت موی طبیعی بسیار پیشرفت کرده‌ و متنوع شده ‌اند، به طور کلی روش‌ های کاشت مو را می‌ توان در دو دسته ‌ی کلی جای داد که در مراحل کاشت مو با هم تفاوت دارند.

 

کاشت نواری :

در کاشت نوار برای استخراج واحد ها یا گرافت‌ ها، برشی در پوست ناحیه‌ ی پشت سر (بانک مو) ایجاد می ‌شود، سپس واحد ها در زیر میکروسکوپ از درون پوست استخراج و برای کاشت آماده‌ سازی می ‌شوند، روش ‌های کاشت نواری تهاجمی ‌تر هستند، چون برش ایجاد شده نیاز به بخیه دارد عوارض بیشتر و ریکاوری طولانی از دیگر معایب این روش ‌ها هستند، در سوی دیگر، کیفیت گرافت ‌های برداشت شده در این رو‌ش‌ ها نسبت به سایر روش ها بیشتر بوده که مزیت بسیار مهمی می باشد.

 

روش ‌های کاشت نواری شامل تکنیک ‌های زیر اند:

روش (FUT).

روش ترکیبی و فوق ترکیبی.

 

کاشت با استخراج واحد های مو:

روش‌های این دسته نیازی به ایجاد برش ندارند و واحد ها به شکل واحدی با ایجاد سوراخ ‌های ریزی که کمتر از یک میلی‌ متر قطر دارند، استخراج می ‌شوند، این روش ‌ها به قدری کم تهاجمی هستند که با لقب کاشت موی بدون عمل شناخته می ‌شوند. و شامل موارد زیر می باشند.

 

  • روش (FIT).
  • روش (SUT).
  • روش (BHT).
  • روش میکرو گرافت و…

 

 

به طور کلی سر دسته‌ی گروه اول، روش(FUT) و سر دسته ‌ی گروه دوم، روش (FIT) است، در مقاله ‌ی های سایت کلینیک کاشت مو آدنیس می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی در مورد مقایسه‌ ی روش‌ های این دو گروه کسب کنید، چرا که بیشتر مزایا، معایب و مراحل کاشت مو در‌ روش‌ های متعلق هر گروه بسیار نزدیک به هم است.

 

نکته مهم : روش دیگری برای ترمیم مو وجود دارد که در آن از الیاف فیبری مصنوعی مشابه با تار های مو استفاده می ‌شود که به روش (HRT) معروف می باشد. توجه داشته باشید که هر روشی که مد نظر دارید قبل از کاشت حتما با متخصص کاشت خود در میان بگذارید و از صحت و عملکرد مناسب روش در طاسی سر و جنس موی شما مناسب باشد.

این که کدام یک از روش ‌های نامبرده برای شما مناسب ‌تر است، به وضعیت ریزش مو شما بستگی دارد. هر کدام از این روش ‌ها مزایا و معایبی دارند و در جلسه‌ ی مشاوره همان طور که گفته شد، متخصص کاشت با بررسی مو های سر و هم فکری با شما، بهترین روش را برای شما انتخاب خواهد کرد.

 

آیا کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستید؟

در قدم اول از مراحل کاشت مو باید بدانید که آیا کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر، بیشتر انواع طاسی و ریزش مو با کاشت مو قابل جبران است، اگر از طاسی ‌های پراکنده با الگوی نامشخص، ریزش موی سکه ‌ای (آلوپسی آره‌آتا) یا ریزش مو به علت بیماری‌ های زمینه ‌ای درمان نشده رنج می ‌برید، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نیستید، در صورتی که ریزش موی شما ناشی از آلوپسی آندروژنی، سوختگی، آسیب، بیماری درمان شده و … است، می ‌توانید کاشت مو یا ابرو و … را انجام دهید. در مورد کاندیدای مناسب کاشت مو در مقالات مربوط به روش‌ های کاشت مو توضیح داده ‌ایم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *