بهترین مرکز کاشت ریش در تهران

بهترین مرکز کاشت ریش در تهران


کشور ایران با توجه به موقعیت فرهنگی و مذهبی، موهای صورت (سبیل و ریش) را جزئی از زیبایی می داند، از این رو مردان ایرانی علاقه زیادی به داشتن ریش های پرپشت دارند و نگران رشد آنها نباشید. گذاشتن ریش و سبیل کلفت برای همه مردان باز است.

اگر شما نیز به دنبال بهترین مرکز کاشت ریش در تهران هستید این مقاله برای شماست.

علت ریزش موی سبیل و ریش

قبل از بحث در مورد کاشت سبیل و ریش باید دلیل ریزش ریش و سبیل را بدانید. به طور کلی سه نوع ریزش موی صورت وجود دارد.

بخشی از صورت

برخی از مردان در برخی از قسمت های صورت ریش ندارند و قسمت های دیگر آن متراکم است.

تراکم کم موهای صورت

برخی از مردان هم ریش دارند و هم سبیل، اما ریش نازک است.

بدون سبیل و ریش

برخی از مردان نه ریش دارند و نه سبیل و این به دلیل عوامل ژنتیکی یا اکتسابی است. اگر برای کاشت مو مناسب هستید، تمام مشکلاتی که برای کاشت سبیل و ریش ایجاد می شود برطرف می شود. در واقع ضعف موهای صورت علل مختلفی دارد و تنها روش درمانی کاشت ریش است اما دلایل ریزش مو به شرح زیر است.

علل ژنتیکی

ژنتیک یک مسئله مهم در ریزش موی صورت است. اگر ریش پدر یا حتی پدربزرگتان پرپشت است، احتمالا شما هم پرپشت خواهید بود، اما اگر پدر یا پدربزرگتان ریش های نازک و کم پشتی داشته باشد، به ناچار ریش های کم پشت خواهید داشت.

به عبارت دیگر، ژنتیک حتی در رویش موهای صورت (سبیل و ریش) نیز مهم است و حتی خانواده مادر نیز نقش دارند. هیچ دارویی برای درمان آنچه به ارث می‌برید وجود ندارد و شاید تنها راه پیش روی شما کاشت ریش و سبیل باشد. سرم، لوسیون، مزوتراپی و غیره روش های دیگر هرگز ریش شما را بلند نمی کنند، پس فریب تبلیغات آنها را نخورید.

هورمون ها

هورمون ها یکی از عوامل ریزش مو در بدن هستند. هورمونی که در رشد سبیل و ریش موثر است تستوسترون نام دارد. تستوسترون یک هورمون جنسی است که به عنوان هورمون مردانه نیز شناخته می شود. اگرچه زنان نیز در بدن خود هورمون تستوسترون تولید می کنند، اما به آن هورمون مردانه می گویند زیرا میزان تولید و ترشح هورمون (تستوسترون) در بدن مردان بیشتر است.

تولید هورمون فوق در دوران بلوغ در پسرها زیاد است و شاید دیده باشید که پسرها در سن بلوغ ریش های پرپشتی خواهند داشت. در میان کسانی که برای پیوند ریش اقدام می کنند، کسانی هستند که بدنشان تستوسترون زیادی تولید نکرده است.

تستوسترون در پوست به هورمونی به نام دی‌هیدوتستوسترون تبدیل می‌شود که روی فولیکول اثر می‌گذارد، اما به دلیل ماندن طولانی‌مدت در بافت، روی موها بیشتر تأثیر می‌گذارد. آنزیم AR5 در پوست انسان یافت می شود و هورمون تستوسترون را به دی هیدروتستوسترون تبدیل می کند.

از همان آنزیم (AR5) برای درمان ریزش مو در مردان استفاده می شود. یکی دیگر از مواردی که باید گفته شود تامین خون است. گاهی خونرسانی به صورت ضعیف است و بنابراین هورمون فولیکول به خوبی به صورت نمی رسد و در برخی از مردان باعث بی مویی صورت می شود.

صدمات و بیماری ها

برخی آسیب ها و بیماری ها باعث طاسی موقت یا حتی دائمی سبیل و ریش می شوند که شامل مواردی مانند زخم، بخیه و جای زخم، جراحی، شکستگی و التهاب فولیکول ها می شود. اگرچه ریزش ریش به دلایلی که در بالا ذکر شد معمولا موقتی است، اما اگر دائمی شود، تنها راه رهایی از آن، کاشت ریش و سبیل است.

شیوه زندگی

برای دوری از استرس، افراد باید در زندگی خود به اندازه کافی بخوابند، غذای سالم بخورند، ورزش کنند و استراحت کنند. مواد ذکر شده برای سلامت کلی شما ضروری است و رشد مو نیز مربوط به مواد فوق می باشد.

نیاسین و بیوتین را به غذا و رژیم غذایی خود اضافه کنید (آن را به وعده غذایی خود اضافه کنید) تا رشد موهای بدن و صورت را افزایش دهید. ویتامین های ذکر شده در غذاهایی مانند تخم مرغ، شیر، آووکادو و تخمه آفتابگردان یافت می شود.

بهترین مرکز کاشت ریش در تهران
بهترین مرکز کاشت ریش در تهران

فواید کاشت ریش در تهران در بهترین مرکز کاشت

فردی با سبیل و ریش پرپشت از نظر ظاهری فواید زیادی دارد. علاوه بر این، شرایط اجتماعی و آداب و رسوم ما و سایر کشورهای خاورمیانه به گونه ای است که مردان باید ریش و حتی سبیل بگذارند زیرا مردان با سبیل و ریش پر مردانه تر هستند. در مورد فواید گذاشتن ریش با شما صحبت خواهیم کرد. مزایای کاشت سبیل و ریش عبارتند از:

درمان واقعی

کاشت مو تنها راه دائمی برای به دست آوردن موهای بدن و صورت است.

موفقیت بالا

در حالی که کاشت مو (در افراد سالم) به میزان 70 تا 100 درصد موفقیت آمیز است، اما در افرادی که پوست آسیب دیده دارند تنها به میزان 70 تا 40 درصد موفقیت آمیز است.

بدون درد و جراحی

کاشت مو در نقاط مختلف بدن باعث درد نمی شود، خونریزی ندارد و نیازی به بخیه نیست.

بازیابی سریع

کاشت مو یک روش آسان است. ممکن است عوارضی مانند قرمزی، تورم و التهاب طبیعی باشد و پس از چند روز عوارض برطرف شده و از روز بعد از کاشت بتوانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

 

کاشت ریش در تهران در آدِنیس

ریش و سبیل به عنوان یکی از مزیت های زیبایی مردان محسوب می شود. بطوریکه بسیاری از آقایان تمایل دارند ریش و سبیل پر پشتی داشته باشند. به علاوه در دین و فرهنگ ما ایرانی ها آمده است که گذاشتن ریش زیبایی یک مرد را دو چندان می کند.

اما برخی از آقایان هستند که از ریش و سبیل کم پشتی برخوردارند و همین موضوع آن ها را نگران کرده است. ولی ما یک خبر خوب برای این افراد و همه آقایانی که به زیبایی ریش و سبیل خود اهمیت می دهند داریم. کاشت ریش آدنیس با بهره گیری از آخرین تکنولوژی کاشت ریش در روش  FUE ( بدون جراحی ، برش و بخیه ) برای اولین بار در ایران به روش Super FUE Smart، با مدرن ترین دستگاه های ساخت آمریکا و جدیدترین تکنیک ها دارای تاییدیه CE European هستند.

 

بهترین مرکز کاشت ریش در تهران
بهترین مرکز کاشت ریش در تهران

کاشت ریش در تهران به چه صورت انجام می گیرد؟

کاشت ریش و سبیل نوعی از پیوند کاشت مو است و در واقع در این روش پیوند زیبایی، تیم آدنیس از روش Super FUE Smart ، استفاده کرده و فولیکول های مو را توسط دستگاه و بدون جراحی از پشت سر فرد بصورت تکی جدا کرده و در ناحیه مورد نظر پیوند می زند. در این نوع روش هیچ گونه آثاری بر روی پوست زده نمی شود و از درد کمی در آن فرد احساس خواهد کرد.

عوارض این روش:

  • خارش و سوزش در محل مورد نظر
  • تورم و درد در ناحیه صورت
  • در گاهی موارد افزایش قند خون
  • در گاهی موارد افزایش فشار خون

 

مدت زمان کاشت ریش

در واقع، این روش کاشت ریش، تنها در 2 تا 3 ساعت صورت می گیرد. و عمل سنگینی نیست. شما عزیزان می توانید با مراجعه به ( آدنیس ) ، این پیوند را انجام دهید.

 

شرایط لازم برای پیوند ریش

یکی از با اهمیت ترین موارد در پیوند ریش و سبیل این است که فرد متقاضی می بایست شرایط لازم برای پیوند را داشته باشد. به این معنی که دارای فولیکول های کافی برای پیوند باشد. و نوع بافت فولیکول های پشت سر با ریش مطابقا داشته باشد. اگر فرد متقاضی این شرایط را داشته باشد پیوند ریش بروی آن صورت می گیرد.

 

کاشت ریش به چه افرادی توصیه می شود؟

  • افرادی که بعلت سانحه ای، در ناحیه ریش و سبیل دچار آسیب دیدگی شدند.
  • افرادی که تمایل دارند خط ریش و سبیل پرپشت تر داشته باشند.
  • افرادی که بطور مادرزادی، ریش و سبیل ندارند.

آمادگی برای کاشت ریش و سبیل

برای پیوند کاشت ریش و سبیل لازم است که فرد متقاضی خود را از همه لحاظ برای عمل آماده کند و برنامه ریزی لازم برای پس از عمل را انجام دهد.

  • در این عمل به علت استفاده از بی حسی برای کاهش درد لازم است یک همراه داشته باشید تا در هنگام بازگشت پس از کاشت همراه شما باشد.
  • از مصرف الکل و نوشیدنی های کافئین دار و سیگار که روند بهبود را کاهش می دهد خودداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *