سن کاشت ریش

مناسب ترین سن کاشت ریش از نظر متخصصین متعدد میباشد در ادامه به صورت تخصصی به این مسایل میپردازیم. افراد متعددی وجود دارند که ریش کم پشت  دارند.

سن مناسب کاشت ریش

مناسبترین سن کاشت ریش

مناسب ترین سن کاشت ریش بین 25 تا 30 سال میباشد البته این موضوع برای افرادی که ریزش ریش دارند متفاوت هست.

نداشتن ریش در افراد متفاوت هست:

نداشتن ریش به دلیل ارثی ( به اصطلاح کوسه ) در این مواقع سن کاشت ریش 21 تا 30 سال میباشد.

ریزش ریش سکه ای در این مواقع فرد باید درمان کند اگر زمان درمان گذشته بود طبق نظر پزشک میتواند کاشت ریش با جدیدترین روش روز دنیا انجام دهد و سن کاشت ریش 25 تا 30 میباشد.

 

ریزش ریش به صورت سکه ای  یک عارضه ناخوشایند و ناراحت کننده محسوب میشود و باعث پایین آمدن اعتماد به نفس میشود، تشخیص ریزش ریش به صورت سکه ای فقط با تشخیص پزشک میباشد.که برای درمان آن نیاز به پیگیری دارد. که به صورت کلی عوامل مختلفی برای درمان آن وجود دارد در بعضی مواقع با لوسیون های مناسب و قرص درمان میشود. اما برای آنکه بهترین روش درمان این عارضه را پیدا کنید، اول باید بفهمید که چرا به آن مبتلا شده‌اید.

 

آیا روش کاشت در سن کاشت ریش تفاوت دارد؟

خیر روش کاشت ریش به انتخاب خود زیباجوی عزیز میباشد. که تیم کاشت ریش آدنیس

انجام میدهد

یکی از روش های کاشت ریش در آدنیس

با دستگاه سوپر اف ای اسمارت از پشت سر با سوزن خیلی ریز برداشت میشود و به صورت دونه دونه و بعد از آن گرافت های موی دوتای و سه تایی از تکی جدا کرده و گرافت ها در دستگاه چیلر گرافت نگهداری میشود و دونه دونه از پشت سر یا همان بانک مو برداشت میشود. و در صورت با خواب طبیعی کاشت میشود. با این کار کسی متوجه نمیشود که مو از پشت سر برداشت شده و بانک مو در این روش به صورت کاملا سریع ترمیم پیدا میکنه

 

روش دوم کاشت ریش

در این روش که یک روش کاملا  قدیمی میباشد  که در حال حاضر در بیشتر مراکز این روش رو انجام میدهند

یک نوار از پوست پشت سر یا همان پوست بانک مو برداشت میشود. و روی صورت به صورت خواب کاملا طبیعی کاشت میشود.

معایب این روش این هست که یک خط بخیه در پشت سر ایجاد میشود.

فواید این روش این هست که موهای کاشته شده در ریش و سبیل با خواب کاملا طبیعی انجام میشود.

 

نازک شدن ریش در سن بالا

بالا رفتن سن باعث ضعیف شدن بدن میشود در پی آن موها و پوست صورت نازک و روو به تحلیل میروند البته این امر در ریش و سبیل کمتر رخ میدهد .بالا رفتن سن باعث خشکی پوست صورت و در پی آن نازک شدن موها میشود.

 

سن کاشت ریش برای افرادی که از دارو استفاده کردند:

بعضی از افراد برای اینکه ریش و سبیل  شروع به رشد کنند به داروهای بازار رو می آورند یک سری داروها وجود دارند که کاملا مجاز و زیر نظر پزشک هست.

یک سری داروهای دیگر هست که کاملا غیر مجاز از درصد خیلی بالای ماینوکسیدیل میباشد که ریش و سبیل حین مصرف شروع  به رشد میکند و پس از قطع این دارو ریزش رخ میدهد و حتی ریشه های دیگر را فاسد میکند.

در این مواقع سن کاشت ریش مهم نیست بلکه باید در اولین فرصت داروهارو قطع کرده و طبق نظر پزشک زمان مناسب کاشت مشخص شود.

 

نداشتن ریش در الگو مردانه

به طور کل ریزش مو و ریش در مردان در طول روز طبیعی میباشد و مشکلی ندارد. که این ریزش برای پوست مفید بوده و برای چرخه رشد مو نیاز میباشد. بطور کل ریزش مو و از بین رفتن مو ها زمانی نگران کننده میباشد که جای موهای ریخته شده رویش مجدد نباشد و ریزش مو باعث کم شدن تراکم مو میشود. که برای درمان آن راه های پیشنهادی متعددی وجود دارد.

 

شاید این مطلب غیر قابل باور باشد که حتی کم شدن آب بدن باعث ریزش مو و ریش میشود

زندگی در شرایط نامطلوب که هم آلودگی وجود دارد و هم آب و هوای نامناسب وجود دارد باعث ریزش مو و ریش میشود.

استفاده ازشامپوها ی غیر استاندارد حتی شوینده های نامناسب باعث ریزش مو وریش میشود.

 

تفکرات غلط در ریزش ریش

بعضی ها  به غلط فکر میکنند قرص‌های بیوتین باعث افزایش میزان ریش و سبیل  می‌شوند، در صورتی که این تفکر غلط است.اما به ضخیم‌تر شدن ریش های صورت  فعلی‌تان کمک می‌کنند و این باعث می‌شود ریش هایتان پرتر به نظر برسد. در حقیقت قرص بیوتین ، رساندن ویتامین های مغذی مو به ساقه ی مو میشود و آن را ضخیم تر  می‌کند. یکی از مواد غذایی که بسیار مناسب هست امگا 3 موجود در ماهی میباشد که بسیار تاثیر گذار میباشد.

رژیم غذایی نامناسب باعث عوامل جبران ناپذیری میباشد. که همانطور از قبل گفتیم با رژیم غذایی مناسب ویتامین های ضروری تامین میشود.

حتی میتوان گفت رژیم غذایی مناسب باعث سرعت در رشد مو میشود.

ویتامین های موثر بر رشد و تقویت مو A B C D  نیاسین و روی میباشد.

 

اشتباهات در رویش ریش

متاسفانه در بازار یک سری فوم های با ماینوکسیدیل درصد بالا توزیع شده که بعضی افراد به اشتباه در رویش  ریش از آن استفاده میکنند. که این نوع داروها باعث فاسد شدن ریشه های مو میشود . در ابتدا باعث رشد موهای صورت میشود و بسیار پرپشت میشود. ولی بعد از قطع کردن ماینوکسیدیل باعث ریزش شدید میشود.

کاشت ریش در آدنیس

همانطور که مشاهده میفرمایید زیبا جویان عزیز هیچ دارویی استفاده نمیکنند برای ریش و کاشت ریش را انجام میدهند.تشخیص کاشت ریش در آدنیس فقط با نظر پزشک میباشد. کاشت ریش طبق یک اصول و قواعدی پایبند هستیم.

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *