کاشت ابرو پرتراکم

ریزش مو ها و ابرو ها یکی از مشکلاتی است که این روزها گریبان بسیاری از افراد را گرفته است،که این افراد به دنبال کاشت ابرو پرتراکم میگردند.شاید بسیاری از ما این ‌طور تصور کنیم که ریزش ابرو ها در جوانی به سراغ کسی نخواهد آمد و تنها زمانی که فرد پا به سن می‌ گذارد، باید نگران این مشکل باشد.

 

ریزش ابرو

ریزش ابرو:

با توجه به زندگی ماشینی و سریع امروز و تمایل افراد به خوردن غذا های ناسالم فست فودی و نیز زندگی ‌های پر مشغله و پر از استرس یکی از دلایل ریزش مو و ابرو می باشد، امروزه ریزش ابرو ها به یکی از مشکلات رایج جوانان تبدیل شده و بسیاری از آن‌ ها به دنبال راه‌ حلی برای آن می ‌گردند، از طرف دیگر برخی بیماری‌ ها نظیر بیماری‌ های خود ایمنی یا سرطان نیز می ‌تواند از دلایل ریزش مو و ابرو باشد، بدون شک ابرو یکی از مهم ‌ترین قسمت های زیبایی صورت می باشد، به همین دلیل هم روش ‌های مختلفی برای جلوگیری از ریزش ابرو ها و جبران ابرو های از دست‌ رفته ایجاد شده است.

 

 

کاشت ابرو یکی از پرطرفدار ترین و موثر ترین این روش ‌ها می باشد که به افراد کمک می ‌کند که ابرو هایی کاملا طبیعی و خوش‌ فرم داشته باشند، شاید این‌ طور به نظر برسد که این روش تنها روشی برای پرپشت و زیباتر کردن ابرو های خانم‌ ها است، اما باید بدانید که با وجود اینکه خانم ‌ها نسبت به استفاده از آن علاقه بیشتری نشان می‌ دهند، آقایان نیز ازجمله مشتری‌ های پر و پا قرص کاشت ابرو در سر تا سر جهان به شمار میروند، چرا که زیبایی زن و مرد نمی ‌شناسد و همه افراد به داشتن ابرو هایی زیبا و خوش ‌فرم علاقه دارند،مشاورین کلینیک های تخصصی کاشت مو و ابرو به طور کامل  نحوه کاشت ابرو طبیعی را توضیح میدهند.

کاشت ابرو چیست

کاشت ابرو چیست؟

بسیاری از خانم‌ ها تصور می‌کنند که تتو و هاشور بهترین روش برای پر کردن ابرو ها و فرم دهی به آن‌ ها است، این موضوع معمولا ناشی از عدم شناخت کافی از هر یک از روش ‌های زیبایی و مزیت ‌ها و معایب آن است، باید بدانید که این دو روش موقتی هستند و ظاهری طبیعی به ابرو های فرد نمی‌ بخشند، رنگ تتو و هاشور شیمیایی بوده و با مو های طبیعی ابرو تفاوت دارند، همچنین بعد از مدت کوتاهی باید برای تمدید آن اقدام شود، در هر بار تمدید نیز باید درد و زخم ‌های ناشی از آن را تحمل کرده و در نهایت نیز ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید ، سپس نتیجه میگیریم که کاشت طبیعی مو به روش نوین و به روز بهترین روش کاشت ابرو و حتی مو می باشد.

 

در مقابل این روش ‌ها کاشت ابرو یکی از روش ‌هایی است که زیبایی را به‌صورت دائمی به شما هدیه می‌دهد، در فرایند کاشت ابرو، موها از نواحی اطراف سر یا کناره‌ های گوش برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می شوند، به همین دلیل نتیجه ‌ای کاملا نچرال و طبیعی خواهند داشت روش ‌های مختلف کاشت ابرو تقریبا با روش‌ های کاشت مو یکسان است و می‌ توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابرو ها دانست، در این فرایند علاوه بر مو ها، ارگان‌ های کوچک تولیدکننده مواد مورد نیاز برای رشد تار مو ها نیز منتقل می‌ شوند، همین موضوع است که باعث می ‌شود نتایج کاشت ابرو برای همیشه باقی بمانند و ابرو هایی طبیعی حتی بهتر از روز اول را به شما هدیه دهند، مو های کاشته شده کاملا شبیه به مو های طبیعی هستند و رشد می‌ کنند، بنابر این شما نیاز به اصلاح و کوتاهی ابرو ها بعد از کاشت خواهید داشت.

چرا ابرو ها می‌ ریزند

چرا ابرو ها می‌ ریزند؟

پیدا کردن علت ریزش ابرو ها یکی از مهم ‌ترین مراحل برای انتخاب روش مناسب کاشت می باشد، قبل از کاشت ابرو ها باید علت ریزش آن‌ ها درمان شود، توجه کنید که مو هایی که در فرایند کاشت ابرو استفاده می ‌شوند، مو هایی کاملا طبیعی هستند و فرایند رشد آن ‌ها نیز با مو های طبیعی تفاوتی ندارد، بنابراین هر دلیلی که باعث ریزش ابرو ها شده است، می ‌تواند بر روی مو های کاشته شده نیز تاثیر بگذارد. ممکن است بعضی از این دلایل مانند دلایل ارثی قابل درمان نباشند، اما شاید بتوان از طریق روش ‌هایی آن‌ها را کنترل کرد، مشاوران ما در کلینیک تخصصی کاشت مو آدنیس شما عزیزان را در تمامی مراحل گفته شده همراهی می کنند در ادامه با کلینیک آدنیس همراه باشید.

 

از دست دادن یا کم پشتی ابرو ها می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد، در ادامه به 10 مورد از این دلایل پرداخته ایم:

 

  1. بیماری ‌های تیروئیدی.
  2. افزایش سن افراد.
  3. بیماری‌ های عمومی یا سیستمیک.
  4. آلوپسی آره ‌تا.
  5. سوختگی.
  6. تاتو و هاشور ابرو.
  7. عفونت.
  8. کندن و برداشتن بیش از حد ابرو ها.
  9. اختلال در رشد ابرو ها به صورت مادر زادی.
  10. افرادی که به صورت ارثی و ژنتیکی مستعد از دست دادن ابرو ها یا کم پشت شدنشان هستند.

 

به هر حال دلیل کم‌پشتی و ریزش مو های ابروی شما هر کدام از موارد بالا که باشد، بهترین راه داشتن ابروهایی ضخیم، کاشت ابرو امی باشد. روش‌ هایی مانند تاتو، هاشور، استفاده از مداد ابرو و سایر شیوه ‌های مشابه می‌ توانند تا حدی ظاهر ابروی شما را بهبود بخشند، ولی در ایجاد ابرو های ضخیم و طبیعی ناتوان ‌اند. در تمام روش ‌های زیبا سازی، طبیعی بودن نتایج برای همه‌ ی متقاضیان اهمیت دارد، موضوعی که در کاشت ابرو به خوبی قابل دستیابی است و این روش ابروهایی ضخیم و طبیعی را به شما هدیه می ‌دهد. اصلی‌ ترین دلیل شروع ریزش ابروها، افزایش سن است، با بالا رفتن سن، مواد مغذی موجود در بدن کمتر شده و فعالیت سلول ‌های بدن نیز کاهش می‌یابد، در نتیجه خون ‌رسانی و اکسیژن ‌رسانی به مو ها به ‌خوبی انجام نمی‌ شود و به همین دلیل موها شروع به ریزش می‌ کنند. از طرف دیگر با افزایش سن مو ها کم‌ کم ضخامت و استحکام خود را از دست می‌ دهند و می ‌ریزند.

در افرادی که در جوانی دچار ریزش ابرو شده ‌اند، باید دلایل دیگری را جستجو کرد، معمولا ارثیه خانوادگی دلیل اصلی ریزش ابرو ها در جوانی می باشد. البته بعضی از افراد جوان خود به‌ صورت مادر زادی ابرو های کم ‌پشتی دارند و به همین دلیل دوست دارند که با استفاده از روش‌ های کاشت ابرو، ابرو های خود را پهن‌تر و پرپشت ‌تر کنند. بیماری‌های مختلف نظیر اختلالات تیروئید، بیماری‌ های مربوط به سیستم ایمنی، اختلالات رشد مو ها و ابرو ها به ‌صورت مادر زادی و انواع سرطان نیز از دلایل ریزش ابروها هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *