بهترین کلینیک کاشت ابرو

زیبایی یکی از مهم ترین دغدغه ­های امروزه ی افراد می باشد، ابرو نیز از مهم ترین عوامل زیبایی فرد می باشد، کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو  راه حلی مناسب برای درمان ریزش و کم پشتی ابروها می­ باشد، کسانی که تصمیم به کاشت ابرو دارند قبل از هر چیز باید به متخصص مراجعه کنند و مشاوره­ های لازم را بگیرند، انتخاب کلینیک کاشت ابرو معتبر کار خیلی دشواری نیست، شما با بررسی برخی فاکتور ها، می­ توانید بهترین مرکز کاشت ابرو را به راحتی پیدا کنید، همچنین می ­توانید با اطمینان خاطر کاشت ابرو را در کلینیکی معتبر و تخصصی انجام دهید.

انجام عمل زیبایی کاشت ابرو بیشتر مناسب افرادی که به هر دلیل ابرو های خود را از دست داده اند، اما دلخوری از مدل ابرو و تراکم و ضخامت آن هم برای برخی افراد دلیل خیلی خوبی جهت اقدام به کاشت ابرو می باشد، به هر حال داشتن ابرو های دلخواه و قابل رشد و طبیعی بهتر از کشیدن خطی به عنوان ابرو در صورت افراد است، به همین دلیل متقاضیان کاشت ابرو اکثر از افرادی است که قصد پاک کردن تتو ابروی خود و جایگزینی آن با ابروی طبیعی می باشند، اما در کل کاشت ابرو مناسب این افراد می باشد :

 

  • افرادی که ابرو های کم پشت و باریکی دارند.
  • خانم ­­­هایی که بر اثر برداشتن بیش از حد، ابرو هایشان کم پشت شده و به مرور زمان خالی شده است.
  • کسانی که از فرم ابرو های خود راضی نیستند و می­ خواهند با روشی غیر از تتو و هاشور آن را تغییر دهند.
  • ای بخیه و سوختگی قسمتی از ابرو های خود را از دست داده­ اند.
  • افرادی که بر اثر شکستگی و … ابرو هایشان دچار ریزش شده است.
  • کسانی که براثر کم کاری تیروئید ابرو هایشان دچار ریزش می ­شود.
  • افرادی که بیماری­ های پوستی دارند و ممکن است دچار ریزش دائمی ابرو شده باشند و …

 

ویژگی های یک کلینیک کاشت ابرو معتبر

انتخاب یک کلینیک کاشت ابرو معتبر برای افرادی که متقاضی کاشت ابرو می باشند، اهمیت بسیاری دارد، کاشت ابرو عملی حساس می باشد و باید توسط متخصص انجام شود، در غیر اینصورت ممکن است مشکلاتی را برای افراد به وجود آورد، بهداشت و محیط کلینیک کاشت ابرو برای مراجعین بسیار اهمیت دارد، رعایت نکردن موارد بهداشتی مناسب ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای آن ها به وجود بیاورد، این خسارات می­ تواند شامل هزینه­ های مالی و جسمی بسیاری باشد.

شما عزیزان با دانستن ویژگی­ های یک کلینیک کاشت ابرو خوش نام و معتبر و بررسی کلینیک های ایران اطمینان خاطر لازم را پیدا می­ کنید و همچنین از عوارض و مشکلات احتمالی بعد از کاشت ابرو جلوگیری می ­کنید.

حضور یک مشاور خوب و متخصص در کلینیک کاشت ابرو می ­تواند یکی از گزینه ­ها برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو باشد، زیرا توضیحات و راهنمایی ­های قبل از کاشت ابرو، کمک بسیاری به بیمار می ­کند و او را نسبت به همه معایب و مزایای کاشت ابرو آگاه می ­سازد.

نحوه کاشت ابرو طبیعی در کلینیک کاشت ابرو معتبر، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش می ­باشد، نصب این مجوز در کلینیک این اطمینان خاطر را به مراجعین می ­دهد که همه فعالیت­ های این کلینیک زیر نظر وزارت بهداشت می باشد، همچنین مسئول فنی کلینیک باید متخصص پوست و مو باشد.

یکی دیگر از ویژگی­ های یک کلینیک معتبر کاشت ابرو، وجود کادر متخصص کاشت و با مهارت است، شما با کمی وقت گذاشتن و پیدا کردن متخصص و مجرب می ­توانید کلیه موارد و ویژگی ­های یک کلینیک خوب را تحت تاثیر قرار دهید.

تصور متقاضیان کاشت ابرو این است که خود متخصص پوست و مو اقدام به کاشت ابرو می­ کند و به تنهایی این عمل کاشت را انجام می­ دهد، اما در واقع برای انجام یک کاشت موفق، کاشت ابرو یک تیم کامل کاشت شامل متخصص پوست و مو، تیم کاشت با مهارت بالا وپرستار نیاز می باشد.

تیم پیوندی مورد نظر شما بایستی مجموعه ای از افراد با مهارت و با اطلاع باشند تا شما دچار عوارض نادر کاشت ابرو نشوید و با رعایت نکات و تکنیک های جدید ابرو های کاشته شده با درصد بالایی بتوانند رشد کنند، هرچه میزان مهارت و تبحر متخصص شما بیشتر باشد نتیجه نهایی کاشت ابرو بهتر و موفق تر خواهد بود، در کلینیک کاشت مو آدنیس بهترین تیم کاشت ابرو ایران که سابقه بسیار بالایی در کاشت های پیوند ابرو دارند، همیشه آماده ارائه خدمت به شما متقاضیان عزیز می باشند.

برخی کلینیک های کاشت ابرو شخصی به جز متخصص مسئول کلینیک و مدیر اصلی محل حاضر می باشند، در نتیجه تامین هزینه­ های کلینیک برای آن­ ها بیشتر خواهد بود، حقوق متخصصان و کادر درمانی باعث می­ شود هزینه نهایی کاشت ابرو برای شما بیشتر شود، در بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو ادنیس کاشت و پیوند همان مدیریت کلینیک می باشد در نتیجه هزینه نهایی کاهش یافته و ما می ­توانیم با هزینه کمتری کیفیت بالاتری ارائه کنیم.

ما در کلینیک کاشت ابرو آدنیس سعی کرده ­ایم همه موارد ممکن برای رفاه و آسایش شما را فراهم آوریم. کلینیک کاشت ابرو آدنیس با 15 سال سابقه با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و برخور داری از تیم کاشت کامل و متخصص و مجرب توانسته در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان کاشت ابرو قرار بگیرد.

 

هزینه کاشت ابرو

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب کلینیک مناسب مورد توجه مراجعین قرار می­ گیرد، هزینه کاشت ابرو می باشد، به جرات می­ توان گفت قیمت پایین در کاشت ابرو و هر عمل زیبایی دیگر نشان از کیفیت پایین آن است هرچند قیمت بالا هم دلیلی بر کیفیت بالا نیست، یک متخصص مجرب و تیم کاشت کامل و با مهارت به طور معمول حقوق و مزایای بالایی دارد، برای کاشت ابروی موفق باید یک کادر متخصص با سابقه کاری اقدام به کاشت کند در نتیجه هزینه کاشت ابرو با مقادیر پایین معقول به نظر نمی رسد، برای دریافت هزینه تقریبی کاشت با ما تماس حاصل فرمائید.

 

عوارض کاشت ابرو

قابل ذکر است عوارضی که در این نوشتار بیان می شوند، عوارض احتمالی هستند و بیان آن ها به این معنی نیست که همه افراد بعد از کاشت ابرو شاهد این عوارض خواهند بود.

 

قرمزی پوست از عوارض احتمالی کاشت ابرو

انتظار می رود که مدت 3 الی 4 روز بعد از کاشت ابرو، پوست منطقه اطراف ابرو قرمز شود و جوش ها و لکه های ریز قرمز رنگ در پوست مشاهده شود، معمولا بعد از گذشت چند روز این لکه ها از بین می روند و پوست اطراف ابرو به حالت عادی بر می گردد، بنابراین نیازمند درمان خاصی نیست. در صورتی که قرمزی پوست برای مدت طولانی ادامه داشت و محو نشد، بیمار باید به متخصص مراجعه و به او اطلاع دهد. مطمئنا متخصص با انجام معاینات، راهکارهای درمانی مورد نیاز را ارائه می دهد.

 

ظاهر ناخوشایند ابرو ها بعد از کاشت ابرو

ظاهر ناخوشایند ابروها از عوارض احتمالی کاشت ابرو است، معمولا در صورتی که کاشت ابرو به درستی انجام نشود و واحد های مو در زاویه این مشخص کاشته نشوند، بعد از عمل کاشت، ابروها در جهت عمودی و نامطلوب رشد می کنند و حالت غیرطبیعی به خود می گیرند، در این شرایط بیمار از انجام عمل کاشت ابروها احساس رضایت نمی کند. بسیار مهم است که کاشت ابرو در یک مرکز تخصصی و توسط افرادی ماهر و متخصص انجام شود، در صورتی که متخصص تبحر کافی در این زمینه نداشته باشد و زاویه مناسب برای کاشت واحد ها انتخاب نکند، موها در روندی خلاف روند ابرو های طبیعی رشد می کنند و در این حالت ابروها، حالت غیر عادی به خود می گیرند.

ظاهر غیر عادی ابرو ها

یکی از مشکلاتی که بعد از کاشت ابرو مشاهده می شود، ظاهر غیر عادی ابرو ها به دلیل تفاوت موهای کاشته شده با ابرو های طبیعی فرد می باشد، لازم است که افراد در این زمینه کمی صبور باشند، چرا که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی با خوابیدن ابرو های پیوند زده شده، ابرو ها کمی حالت طبیعی پیدا می کنند، ابرو های کاشته شده نیز مانند ابروهای طبیعی، حالت خوابیده و یک دست پیدا می کنند.

نکته مهم : تعیین زاویه و جهت رشد ابروها در کاشت ابرو بسیار مهم می باشد.

 

خطر خون ریزی بعد از کاشت ابرو

یکی از عوارض احتمالی کاشت ابرو، احتمال خون ریزی حین و بعد از عمل است، در این عمل نیز مانند هر عمل دیگری احتمال خون ریزی وجود دارد.

 

تورم در ناحیه کاشت

تورم یکی دیگر از عوارض احتمالی کاشت ابرو است، برای جلوگیری از ایجاد تورم، به مدت 5 ساعت بعد از کاشت ابرو از خم شدن بپرهیزید، در صورتی که نیاز به برداشتن یک شی از روی زمین داشتید، بهتر است بنشینید و آن را بردارید. علاوه بر این کمپرس گرم نیز برای کاهش تورم در ناحیه کاشت موثر می باشد، بنابراین بهتر است که چند ساعت اول بعد از کاشت ابرو از انجام حرکات شدید، خم شدن، تند راه رفتن و دویدن بپرهیزید و در صورتی که تورم در این نواحی مشاهده کردید، با استفاده از کمپرس آب گرم، آن را برطرف کنید.

 

 خارش در ناحیه کاشت یا اهدا کننده

خارش از دیگر عوارض احتمالی کاشت ابرو است، بسیاری از افراد، در ناحیه کاشت و اهدا کننده بعد از کاشت ابرو،  دچار خارش می شوند، البته خارش در ناحیه کاشت ابرو از اولین نشانه های ترمیم زخم بعد از کاشت ابرو است. لازم است که از خاراندن و دست زدن به ناحیه ای که دچار خارش می شود، خود داری شود، در چنین شرایطی برای کاهش شدت خارش، استفاده از کمپرس های سرد، پد یا لمس ملایم استفاده کنید. در صورتی که خارش ادامه پیدا کرد، لازم است که به متخصص مراجعه شود، در برخی مواقع لازم است که از دارو استفاده شود، به ‌هر حال این عارضه نیز، چندان جدی نیست و به زودی برطرف می شود و …

نمونه ای از کاشت ابرو طبیعی

نمونه ای از کاشت ابرو طبیعی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *