بهترین روش کاشت ابرو

روش های متعددی برای کاشت ابرو وجود دارد که در کلینیک های معتبر انجام میشود. اما بهترین روش کاشت ابرو چه روشی است؟ چرا در بعضی از کلینیک ها فقط از یک روش استفاده میکنند؟ بهتر است این روش ها را مطالعه کنید و اطلاعات خود را زیاد کنید. تا با مراجعه کردن در کلینیک اطلاعات کافی داشته باشید در این زمینه پس شما را به این مقاله دعوت میکنیم تا اطلاعات خود را بیشتر کنید.

روش کاشت ابرو نواریFUT

روش کاشت ابرو نواریFUT

این روش یکی از روش ‌های قدیمی کاشت ابرو است که در گذشته کاربرد بسیار زیادی داشته است، این روش هنوز هم یکی از پرطرفدارترین روش‌ ها برای کاشت مو است، اما با توجه به تجربیات افراد مختلف، نمی‌ تواند گزینه مناسبی برای کاشت ابروها باشد، ابروهای کاشته شده با این روش جلوه ‌ای طبیعی نداشتند و حالتی وز و شانه‌ای پیدا می‌کردند، حتی با وجود دقت زیاد متخصص، در نهایت رشد ابرو ها در جهت مناسب نبود و زاویه رشد موها با موهای طبیعی ابرو کمی تفاوت داشت روش (FUT) نیاز به برش و بخیه دارد و به همین دلیل دوران نقاهت آن نیز طولانی می باشد، کلینیک آدنیس مجهز به روش های به روز و مدرن سوپر FUE این مشکل را برطرف کرده و به همراه کادری مجرب و تحصیل کرده زیبایی را به چهره شما عزیزان باز میگردانند.

 

روش کاشت ابرو FUE

یکی دیگر از روش‌ های کاشت ابرو، روش FUE یا برداشت غیرنواری است. این روش را می‌ توان هم برای خانم‌ ها و هم برای آقایان به کار گرفت و یکی از بی دردسرترین روش ‌های کاشت ابرو به شمار می رود، در این روش تارهای مو از ناحیه عقب سر برداشته می‌ شوند، در این ناحیه تراکم موها بیشتر است و به دلیل قطر کمتر، شباهت موها به موهای طبیعی ابرو نیز بسیار بیشتر خواهد بود. علاوه بر این همین ظرافت موها باعث می ‌شود که ابرو های شما طبیعی ‌تر شوند و کاشت با دقت بیشتری انجام شود، کاشت انجام شده در این روش بسیار سبک‌ تر از سایر روش‌ ها است و به همین دلیل دوره نقاهت بسیار کوتاه ‌تری هم دارد. پس از کاشت ابرو با این روش جای زخم بر روی ابروها باقی نمی‌ ماند و به دلیل عدم نیاز به استراحت، فرد بعد از کاشت می‌ تواند به کار های روزمره خود بپردازد.

در روز عمل کاشت ابرو چه اتفاقی می ‌افتد؟

بعد از اینکه متخصص و شخص متقاضی درباره طرح مورد نظر ابرو ها به توافق رسیدند و معاینات تکمیل شد، تاریخ کاشت تعیین می ‌شود. در روز کاشت ابرو متخصص باید از بانک موی تعیین شده واحد های مو را بردارد و آن‌ ها را به محل‌ های مورد نظر در ابروها منتقل کند، برای کاشت ابرو بانک موها معمولا نواحی پشت سر، گردن و پشت گوش ‌ها می باشد. نکته مهم این است که واحد های استخراج شده، باید تک تار مویی باشند. در غیر این صورت متخصص خود باید واحد استخراج شده را تجزیه کرده و آن را به نوع تک تار مویی تبدیل کند.

مراحل کاشت ابرو

  1. طراحی ابرو

معمولا در این مرحله از متقاضی درخواست می‌کنیم تا شکل ابروی دلخواه خود را روی صورت ترسیم کند. سپس متخصص با بررسی طرح دلخواه بیمار و اندازه‌گیری مختلف، طرح را زیباسازی کرده و تلاش می‌کند تا تقارن بین ابروها رعایت شود. در این مرحله می ‌توان از طرح‌ های از پیش آماده هم استفاده کرد، اما ظاهر این طرح‌ها معمولا کمی غیرطبیعی‌ به نظر می ‌رسد.

 

  1. استخراج گرافت ‌ها

برای کاشت ابرو معمولا از ناحیه ‌ی پشت سر، پشت گوش یا پایین گردن به عنوان بانک مو یا ناحیه دهنده استفاده می ‌شود، مو های ناحیه‌ ی پشت سر، ضخیم، بلند و معمولا چند تایی هستند، ولی مو های ناحیه‌ ی پشت گوش یا پایین کردن ظریف ‌تر و کوتاه ‌تر بوده و واحد های مو تک تار مویی بیشتری دارند.

 

بهترین کلینیک کاشت ابرو

برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو باید به چند نکته توجه کنید:

  • کلینکی انتخاب کنید که در کاشت ابرو تخصص داشته باشد، کلینیک تخصصی فقط و فقط در زمینه کاشت مو و ابرو فعالیت داشته باشد.

کلینیک ‌هایی که سابقه ‌ی زیادی در کاشت مو دارند، لزوما کلینیک مناسبی برای کاشت ابرو نیستند. کاشت موی صورت با کاشت موی سر تفاوت زیادی دارد، کلینیک فوق تخصصی آدنیس سال ‌ها است که در زمینه‌ی کاشت موی سر، کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل به طور حرفه‌ای فعالیت می ‌کند، متخصصان و کادر درمانی این مرکز به خوبی با علم و هنر کاشت ابرو آشنایی داشته و سابقه ‌ی زیادی در این امر دارند.

  • کاشت ابرو نیاز به مهارت و هنر دارد.
  • کلینیک باید مجوز های لازم را داشته باشد و کار خود را تضمین کند.
  • روش‌های مختلف کاشت ابرو باید در کلینیک ارائه شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *