ریزش مو و درمان آن توسط مزوتراپی

ریزش مو عوامل مختلفی مانند: کمبود آهن ، کمبود ویتامین های ضروری ، استرس ، ارثی و…دارد که به صورت تخصصی به آن میپردازیم. ریزش مو و درمان آن توسط مزوتراپی یکی از روش های درمانی میباشد.

ریزش موی ناشی از کمبود آهن

ریزش موی ناشی از کمبود آهن

بدن ما به برخی ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی نیاز دارد بنابراین کمبود هر ماده معدنی مانند: آهن میتواند باعث تغییراتی در بدن ما بشود ، بنابراین کمبود آهن و کاهش سطح هموگولوبین خون باعث ریزش مو در زنان و مردان میشود اما با روش رساندن آهن برای رشد مو این مشکل قابل درمان است.

آیا موهای از دست رفته به دلیل کمبود آهن مجدد رشد می کنند؟

بله ریزش موی ناشی از کمبود آهن مجدد رشد می کند و ترمیم می شود. اگر در مراحل اولیه درمان شود بهبود ریزش مو آسان تر خواهد بود .

ریزش مو به دلیل کمبود آهن چه علامی دارد؟

• ریزش بیش از حد مو
• نازک شدن تارهای مو
• کمبود انرژی
• ازدست دادن اشتها
• موهای خشک و آسیب دیده
• از دست رفتن درخشش طبیعی مو
• از دست رفتن رنگ دانه سازی در مو (موی سفید)

آیا می توان از کمبود آهن و ریزش مو جلوگیری کرد؟

بله علاوه بر درمان رشد مجدد مو به دلیل کمبود آهن،توصیه میشود از این ﻣﺳﺋله هم جلوگیری کنید.زیرا کمبود آهن میتواند باعث نازک شدن و ریزش مو شود،و حتی در صورت نادیده گرفتن باعث طاسی هم میشود.

 

درمان ریزش مو به روش مزوتراپی

این نوع روش یک روش غیرتهاجمی است که هم برای خانم ها و هم مردان جواب میدهد.در این روش کوکتل مزو به زیر پوست سر تزریق میشود. که باعث جذب ویتامینA ، ویتامین B5 ، ویتامین C ، ویتامین H که همان بیوتین میباشد.( ویتامین بیوتین باعث تنظیم ترشح غدد چربی میشود) ، اسید های آمینه که همان پروتیین ها میباشد و مواد معدنی همانند زینک و مس و منیزیم و… میشود. کوکتل مزو به صورت مستقیم به ریشه های سر انتقال پیدا میکند. و همان لحظه تاثیر مزوتراپی در ریزش مو گذاشته میشود. و ریزش مو کامل قطع میشود.

تاثیرات مزوتراپی بعد از تزریق

تاثیرات مزوتراپی بعد از تزریق

همانطور که گفته شد مزوتراپی ریزش مو را قطع میکند و مو های نازک را ضخامت میدهد ولی مو های ریخته شده درمان ندارد و مزو تاثیری روی مو های ریخته شده ندارد. حتی ریزش مو ارثی را به مدت طولانی به تعویق میندازد.

ریزش مو ارثی و طاسی سر

در برخی از افراد ریزش مو ارثی وجود دارد و به طاسی سر منجر میشود. همانطور که گفته شد طاسی سر درمان ندارد تنها راه حل کاشت مو میباشد.
این نکته را باید توجه داشته باشیدکه کاشت مو با بانک موی ضعیف نمیتواند طاسی سر را جبران کند و باید کسانی که طاسی سر کمتر هست زودتر اقدام به کاشت مو انجام بدهند.
که در حال حاضر در آدنیس کاشت مو به روش سوپر اف یو ای اسمارت انجام میشود که در ایران این روش تیم کاشت مو آدنیس به صورت انحصاری انجام میدهد. این روش مزیت های فراوانی دارد که به صورت تخصصی میتوانید مطالعه بفرمایید.
یکی از مزیت های این روش تعدادی از گرافت های مو به صورت تک برداشت میشود که در خط رویش کاشت انجام میشود که به صورت کاملا طبیعی نمایان میشود.

یکی از روش های قطع ریزش مو کم کردن استرس میباشد

همانطور که گفته شد استرس باعث ریزش مو میشود.استرس باعث نازک شدن مو میشود ودر پی آن ریشه های مو ها ضعیف میشود و ریزش و طاسی رخ میدهد. در نتیجه کسانی که استرس زیادی در زندگی میکشند باعث طاسی سر میشود. بهترین راه حل این مشکل مدیریت استرس میباشد و با تامین ویتامین ها و. پروتیین های ضروری بدن میزان استرس را کمتر کنید ودر پی آن ریزش مو کمتر میشود.

استرس یکی از عوامل بسیار مهم در طاسی سر میباشد.

یکی از توصیه های مهم شست و شو سر بصورت روزانه میباشد که بسیار برای موها مناسب است و استفاده از شامپو مناسب بسیار مهم میباشد.

شست و شو روزانه باعث میشود که فولیکول های مو تنفس بکشد و چربی سر به نسبت درست در پوست سر قرار گیرد ، بیشتر ریزش مو در زنان به صورت سکه ای میباشد که دلیل آن استرس و استفاده از قرص های ضد بارداری میباشد.

همانطور که میدانید در مردان ریزش مو بسیار بیشتر از زنان میباشد. امروزه طاسی سر در مردان جوان به وفور دیده میشود و ریزش مو در مردان خیلی بیشتر میشود. همانطور که قبلا گفتیم علت ریزش مو به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آن ها بالا رفتن سن میباشد در برخی از افراد سن باعث کم شدن تراکم مو میشود. امروزه با مزوتراپی و هیر فیلر از ریزش مو میتوانید جلوگیری کنید.
مزوتراپی باعث خونرسانی به پوست سر میشود که همانطور که میدانید در پی خونرسانی اکسیژن و مواد معدنی به ریشه های سر به راحتی انتقال پیدا میکند.

کلاه گذاشتن چرا باعث ریزش مو میشود؟
کلاه گذاشتن چرا باعث ریزش مو میشود؟

وقتی کلاه به سر میگذارید خونرسانی به سر کمتر میشود در نتیجه ریزش مو رخ میدهد . پس کلاه گذاشتن باعث ضعیف کردن ریشه های سر میشود در نتیجه ریزش مو رخ میدهد.

تیم کاشت مو آدنیس با تلاش در زمینه کاشت مو ریش و ابرو تمام تلاش خود را میکنیم که علاوه بر اینکه خدمات خوب ارائه بدهیم اطلاعات درست و به جا به شما میرساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *