کاشت مو در تهران چگونه انجام می شود؟

ریزش مو یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد حتی در سنین پایین با آن مواجه می شوند و گاهی غیر قابل برگشت است و این مشکل باعث بروز مشکلات زیادی در افراد می شود. کاهش اعتماد به نفس و تاثیر آن بر روابط اجتماعی شاید یکی از دلایل اصلی ترجیح این افراد جراحی کاشت مو باشد.

در این مقاله در مورد کاشت مو و مسائل مربوط به آن صحبت خواهیم کرد. همچنین می توانید لیستی از بهترین مراکز کاشت مو حرفه ای در تهران را به گفته افراد در این مقاله بیاموزید. در مقاله زیر با ما همراه باشید.

چگونه بهترین مرکز برای کاشت مو در تهران را انتخاب کنیم؟

امروزه مراکز زیادی در زمینه کاشت مو فعالیت می کنند و با توجه به ماهیت آن انتخاب یک پزشک خوب یا بهترین مرکز کاشت مو در تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور کاری سخت و زمان بر است.

انتخاب بهترین مرکز کاشت مو ممکن است به ترجیحات و معیارهای شخصی بیمار بستگی داشته باشد زیرا راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. اولین و مهمترین قدم برای یافتن متخصص کاشت مو در تهران، بررسی سوابق و بررسی نمونه کارهای قبلی است. برای اطلاع از هزینه کاشت مو در تهران می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

 

به طور کلی می توانید قبل از انتخاب یک مرکز خوب برای کاشت مو  عوامل زیر را در نظر بگیرید:

میزان تحصیلات

سابقه کار

سطح تخصص و مهارت

استفاده از تکنیک های به روز

 

بهترین مرکز کاشت مو در تهران کجاست؟

همانطور که می دانید مراکز کاشت مو در تهران بسیار زیاد است و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود اما آیا می توان به همه این مراکز اعتماد کرد و نتیجه رضایت بخشی از جراحی گرفت؟

برای انجام این کار، انتخاب مرکز کاشت مو در تهران ممکن است بر اساس سابقه آن و میزان رضایت بیماران قبلی آن کلینیک از کاشت مو باشد. علاوه بر این، استفاده از روش های جدید برای کاشت مو را می توان یکی از مزیت های مهم در انتخاب مرکز مناسب دانست.

آدنیس بهترین مرکز کاشت مو تهران می باشد. کاشت مو آدنیس با استفاده از جدید ترین تکنولوژی کاشت مو آماده ارائه خدمات کاشت بصورت حرفه ای به متقاضیان می باشد

عالی ترین کلینیک کاشت مو تهران
عالی ترین کلینیک کاشت مو تهران

کاشت موی طبیعی در آدنیس چگونه انجام می شود؟

در آدنیس، کاشت موی طبیعی مجموعه اقداماتی است که در آن فولیکول‌ها از ناحیه اهداکننده یا بانک مو برداشته شده و به ناحیه گیرنده پیوند می‌شوند. علاوه بر این، عوامل موثر بر قیمت کاشت مو، هزینه نهایی را برای هر فرد تغییر می دهد.

ناحیه اهداکننده به نواحی با تراکم بیشتر مو در پشت و کناره‌های سر نسبت به سایر نواحی، با مقاومت بالاتر در برابر ریزش و تغییرات هورمونی اشاره دارد.

در واقع افرادی که برای کاشت موی طبیعی به تهران مراجعه می کنند باید یک بانک موی مناسب داشته باشند تا از عمل خود نتیجه ایده آل و طبیعی بگیرند. کاشت مو روشی کاملا دائمی است که می تواند با حداقل تهاجم ظاهر فرد را بهبود بخشد.

کاشت موی طبیعی در تهران

مراحل کاشت مو:

– تزریق بی حسی موضعی (ناحیه دهنده و گیرنده)

– برداشتن گرافت مو از ناحیه اهدا کننده (بانک مو)

– کاشت پیوندهای گرفته شده در ناحیه گیرنده

 

تفاوت بانک مو، پیوند مو و فولیکول مو چیست؟

فولیکول های مو تکه های مویی هستند که برای اهدا از بانک مو برداشته شده و به ناحیه مورد نظر پیوند داده می شوند. موها همیشه در گروه های 1، 2، 3 یا گاهی 4 تایی رشد می کنند که ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. این گروه بندی که کاملاً با تک تک تارهای مو متفاوت است، پیوند مو نامیده می شود.

تعداد موها در هر پیوند تعیین کننده تراکم آن است. در واقع گرافت گروهی از فولیکول‌های مو است که از ناحیه اهداکننده برای پیوند گرفته می‌شود.

تمام گرافت ها از ناحیه اهدا کننده گرفته می شود که به آن بانک مو گفته می شود که موهایی متراکم تر و سالم تری نسبت به سایر نواحی سر دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *