آیا مزوتراپی بعد از کاشت مو مفید است؟

آیا مزوتراپی بعد از کاشت مو مفید است؟ این سوالی است که در ذهن همه ی افرادی که کاشت مو انجام دادند میرسد، مهمترین فواید مزوتراپی بعد از کاشت مو تقویت ریشه های کاشت شده میباشد. 14 روز بعد از کاشت مو ، مو ها وارد فاز ریزش میشوند که در این 14 روز ریشه ها سر جای خودش تثبیت میشود. در واقع ریشه های مو به دلیل جابه جایی کاملا ضعیف میشود ولی به این معنی نیست که ریشه های مو ازبین برود.

مزوتراپی بعد از کاشت مو

مزوتراپی بعد از کاشت مو

همانطور که گفته شد ریشه های مو بعد از کاشت مو ضعیف میشود و سه حالت برای تقویت ریشه ها وجود دارد.

• با کمک شامپو و لوسیون ها

• مزوتراپی بعد از کاشت مو

• هیر فیلر بعد از کاشت مو

فواید مزوتراپی

فواید مزوتراپی

  • یکی از فواید مزوتراپی رساندن ویتامین ها به ریشه های کاشت شده میباشد که شامل: ویتامینA ، ویتامین B5  ، ویتامین C  ، ویتامین H  که همان بیوتین میباشد.( ویتامین بیوتین باعث تنظیم ترشح غدد چربی میشود) ، اسید های آمینه که همان پروتیین ها میباشد و مواد معدنی همانند زینک و مس و منیزیم و…
  • افزایش خونرسانی به سر یکی دیگر از فواید آن میباشد.
  • تنظیم ترشح چربی در پوست سر
  • جلوگیری از ریزش مو
  • شوک به ریشه های مو های کاشت شده و وارد کردن به فاز رویش
  • بتدریج هورمون ها به سطح تعادل و نرمال خواهد رسید

آیا مزوتراپی بعد از کاشت مو مفید است؟

پاسخ مثبت است.

موارد مصرف مزوتراپی

مزوتراپی علاوه بر کسانی که کاشت مو انجام دادند برای افرادی که ریزش مو دارند مفید میباشد

در واقع ریزش مو را کاملا قطع میکنه و موهای با ساق نازک را ضخیم تر میکند. ولی مو های ریخته شده رو نمیتواند رشد بدهد.

موارد مختلفی مانند عوامل ارثی ، افزایش سن ،استرس و  کلاه گذاشتن در مدت طولانی ، کمبود ویتامین، رژیم نادرست باعث ریزش موی سر میشوند. که مزوتراپی و هیر فیلر از ریزش مو جلوگیری میکند.

اما توجه داشته باشید مزوتراپی و هیرفیلر مو های ریخته شده رو دوباره رشد نمیدهد.

زمان مزوتراپی بعد از کاشت مو

زمان مزوتراپی بعد از کاشت مو

40 روز بعد از کاشت مو جلسات مزوتراپی را شروع کنید. این زمان اگر به تعویق برسد مشکلی ندارد اصلا نگران نباشید و   7 الی  8 جلسه بعد از کاشت مو میتوان ادامه داد که این جلسات ماهی یک بار میباشد.

که تاثیرات آن را از جلسه سوم خواهید دید. ضخامت دادن به ساقه ی مو و پر پشت تر شدن موها و کاهش نقاط خالی و بدون مو در سر خود یکی تاثیرات مزو میباشد. مزوتراپی خونرسانی به ریشه های سر و در پی آن اکسیژن رسانی و وتامین های بسیار بدون شک یک روش ایمن، موثر و سریع برای بهبود ریشه های مو میباشد در پی آن  کسب نتایج فوری برای زنان و مردانی است که از کم پشتی موی سر  ناراحتند و باعث تنظیم فاکتورهای رشد، ویتامین ها، پروتئین ها و…. در ریشه ی مو خواهد شد.

آیا حتما بعد از کاشت مو مزو لازم است؟

بعد از کاشت مو مزوتراپی یک امر اختیاری میباشد. دلیل اینکه اختیاری میباشد هزینه ی آن است که در بعضی از موارد هزینه های هنگفت برای آن پرداخت میشود. اگر مزوبعد از کاشت انجام ندادید اصلا نگران نباشید شما با ویتامین هایی که از غذا دریافت میکنید در واقع همان ویتامین ها را به ریشه های موی سرتون انتقال میدهید. مزو یک امر در تسریع انتقال ویتامین میباشد.

اهمیت روش کاشت مو

علاوه بر مزو روش کاشت مو در مراکز یکی از مهمترین مسائل میباشد. و علاوه بر آن کادری که با تجارب بالا کاشت مو انجام میدهد کاملا اهمیت بالایی دارد. متاسفانه در امر کاشت تخلف هایی برای دریافت سود بالا انجام میدهند. در انتخاب خود برای تهیه مواد مزو و تزریق آن کاملا دقت کنید و مراکزی را انتخاب کنید که اعتبار کافی برای این امر داشته باشند.

تیم آدنیس با ارایه خدمات رسانی در امر کاشت مو و خدمات پیرامون آن میباشد. و ما مفتخریم که در خدمت شما عزیزان هستیم. ارائه این مقاله فقط و فقط برای اطلاع رسانی به شما عزیزان میباشد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *